Vlivy člověka na zvyšování společenské odpovědnosti firem
How human beings influence an amplifying business responsibility in society
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/100468Identifikátory
SIS: 190735
Kolekce
- Kvalifikační práce [2255]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Matějek, Jaromír
Fakulta / součást
Katolická teologická fakulta
Obor
Aplikovaná etika
Katedra / ústav / klinika
Katedra teologické etiky a spirituální teologie
Datum obhajoby
27. 6. 2018
Nakladatel
Univerzita Karlova, Katolická teologická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Společenská odpovědnost, etika podniku, životní prostředí, vliv člověka, reklama, stát, právoKlíčová slova (anglicky)
Social responsibility, business ethics, environment, human influence, advertisement, government, lawPráce zkoumá, jak je dnes chápán obecný pojem společenské odpovědnosti. Popisuje existující nástroje pro zvyšování odpovědnosti firem vůči společnosti a životnímu prostředí. Může zaměstnanec, nebo zákazník ovlivnit etické chování firmy a lze poznat, zda nejde jen o reklamu a PR? Jakými způsoby podporuje odpovědné chování firem stát a další organizace a je v obecné rovině možné právně vymáhat morální odpovědnost? Cílem práce je zjistit jak o problematice přemýšlejí lidé ve městech obklopení moderními technologiemi a také jak společenskou odpovědnost prakticky řeší náhodně vybrané firmy v Praze. Klíčová slova Společenská odpovědnost, společenská odpovědnost firem, individuální odpovědnost, etika, etika podniku, životní prostředí, vliv člověka, reklama, stát, právo
The goal of this diploma thesis: The fluence of man on increasing corporate social responsibility is describe the meaning of social responsibility and options how to increase it. Is possible to increase responsibility of corporation by employee or customer? How we can recognize that their behaviour isnť only good promotional tactic as a public relation and commercial? How government can support this behaviour and is realistic to force corporate to be morale with using the right? The result of this thesis will be find out what does it means social responsibility for normal people nowadays and what saying companies especially in Prague. Keywords Social responsibility, corporate social responsibility, ethics, individual ethics, business ethics, environment, human influence, commercial, state, law