Zobrazit minimální záznam

Adaptation courses in grammar schools in Prague
dc.contributor.advisorKalkusová, Lucie
dc.creatorDudek, Petr
dc.date.accessioned2018-09-28T09:51:51Z
dc.date.available2018-09-28T09:51:51Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/101289
dc.description.abstractTitle: Adaptation courses in grammar schools in Prague Objectives: The aim of this bachelor thesis is to map the situation at grammar schools in Prague considering the organization of adaption courses, their lenght, venue, staffing and program content. Methods: The examined group consisted of 19 grammar schools in Prague. The data collection was done by using electronic correspondence. As a research method was used an electronic questionnaire that contained 13 questions. The data was analyzed and evaluated by basic statistical methods. The graphs were used for interpretstion of data. Results: All of the grammar schools participating in this survey organize ski and adaptation courses. The adaptation courses every schools includes outdoor activities in the nature in their program of courses of adaptation - especially games that focus on getting to know each other. 18 out of 19 grammar schools include games that develop communication skills and 17 grammar schools use games develop trust. 15 grammar schools include hiking and 13 grammar schools include rope obstacles. In every grammar school the staff consists of teachers of the specific class, 2/3 of schools arrange their courses in recreational use recreational centers with camp cabins and 1/3 in boarding houses. The most widely used form of boarding...en_US
dc.description.abstractNázev práce: Adaptační kurzy na pražských gymnáziích Cíl: Cílem práce je zmapovat situaci na pražských gymnáziích ohledně pořádání adaptačních kurzů, jejich délky, míst konání, personálního obsazení a programové náplně. Metody: Výzkumný soubor tvořilo 19 státních pražských gymnázií. Sběr dat byl proveden pomocí elektronické korespondence. Výzkumnou metodou byl elektronický dotazník, který obsahoval 13 otázek. Data byla následně vyhodnocena pomocí základních statistických metod a interpretována pomocí grafů. Výsledky: Všechny školy účastnící se výzkumu pořádají lyžařské a adaptační kurzy. V programu adaptačních kurzů všech škol byly uvedené hry v přírodě, a to konkrétněji hry seznamovací, 18 škol zařazuje také hry rozvíjející komunikaci 17 škol hry rozvíjející důvěru. V programu se dále u 15 škol objevuje turistika, 13 škol zařazuje lanové překážky. Kurzů se ve všech případech účastní třídní učitelé, z hlediska zázemí dvě třetiny škol využívají rekreační střediska s ubytováním v chatkách, jedna třetina penziony. Nejvyužívanější forma stravování probíhá plnou penzí, kterou využívá 16 škol. Klíčová slova: adaptace, sportovní kurz, pražská gymnázia, hry v přírodě, aktivity v příroděcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectadaptationen_US
dc.subjectsports courseen_US
dc.subjectgrammar schools in Pragueen_US
dc.subjectoutdoor gamesen_US
dc.subjectoutdoor activitiesen_US
dc.subjectadaptacecs_CZ
dc.subjectsportovní kurzcs_CZ
dc.subjectpražská gymnáziacs_CZ
dc.subjecthry v příroděcs_CZ
dc.subjectaktivity v příroděcs_CZ
dc.titleAdaptační kurzy na pražských gymnáziíchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-09-07
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId180690
dc.title.translatedAdaptation courses in grammar schools in Pragueen_US
dc.contributor.refereeBačáková, Radka
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Adaptační kurzy na pražských gymnáziích Cíl: Cílem práce je zmapovat situaci na pražských gymnáziích ohledně pořádání adaptačních kurzů, jejich délky, míst konání, personálního obsazení a programové náplně. Metody: Výzkumný soubor tvořilo 19 státních pražských gymnázií. Sběr dat byl proveden pomocí elektronické korespondence. Výzkumnou metodou byl elektronický dotazník, který obsahoval 13 otázek. Data byla následně vyhodnocena pomocí základních statistických metod a interpretována pomocí grafů. Výsledky: Všechny školy účastnící se výzkumu pořádají lyžařské a adaptační kurzy. V programu adaptačních kurzů všech škol byly uvedené hry v přírodě, a to konkrétněji hry seznamovací, 18 škol zařazuje také hry rozvíjející komunikaci 17 škol hry rozvíjející důvěru. V programu se dále u 15 škol objevuje turistika, 13 škol zařazuje lanové překážky. Kurzů se ve všech případech účastní třídní učitelé, z hlediska zázemí dvě třetiny škol využívají rekreační střediska s ubytováním v chatkách, jedna třetina penziony. Nejvyužívanější forma stravování probíhá plnou penzí, kterou využívá 16 škol. Klíčová slova: adaptace, sportovní kurz, pražská gymnázia, hry v přírodě, aktivity v příroděcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Adaptation courses in grammar schools in Prague Objectives: The aim of this bachelor thesis is to map the situation at grammar schools in Prague considering the organization of adaption courses, their lenght, venue, staffing and program content. Methods: The examined group consisted of 19 grammar schools in Prague. The data collection was done by using electronic correspondence. As a research method was used an electronic questionnaire that contained 13 questions. The data was analyzed and evaluated by basic statistical methods. The graphs were used for interpretstion of data. Results: All of the grammar schools participating in this survey organize ski and adaptation courses. The adaptation courses every schools includes outdoor activities in the nature in their program of courses of adaptation - especially games that focus on getting to know each other. 18 out of 19 grammar schools include games that develop communication skills and 17 grammar schools use games develop trust. 15 grammar schools include hiking and 13 grammar schools include rope obstacles. In every grammar school the staff consists of teachers of the specific class, 2/3 of schools arrange their courses in recreational use recreational centers with camp cabins and 1/3 in boarding houses. The most widely used form of boarding...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
thesis.grade.code3


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV