Vektorový editor se zaměřením na animace
Vector editor for creating animations
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/10409/thumbnail.png?sequence=7&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/10409Identifikátory
SIS: 43734
Kolekce
- Kvalifikační práce [11264]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Parízek, Pavel
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwarového inženýrství
Datum obhajoby
25. 6. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Předmětem této práce je implementace vektorového editoru s podporou animací. Program je určen pro specifickou oblast uživatelů, kteří potřebují vytvářet jednoduché animace a je pro ně zbytečné pořizovat komplexní komerční nástroje. V aplikaci bude možné navrhovat základní vektorové objekty, editovat je a nechat jejich body pohybovat po křivkách. Aplikace se vyznačuje především svou modularitou a flexibilitou, které umožní její snadné budoucí rozšiřování a přizpůsobení požadavkům uživatele.
The object of this work is to design and implement a vector editor with animation support. This program is designated for a very specialized group of users that want to create simple animations but find buying complex commercial tools unnecessary. The application will allow user to design basic vector objects, edit them and set them into motion using curved trajectories. Main features of the application are its modularity and flexibility, making it ready for future extending and customization.