dc.contributor.advisor | Kocianová, Renata | |
dc.creator | Karpecká, Martina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-04T10:25:59Z | |
dc.date.available | 2017-04-04T10:25:59Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/10486 | |
dc.description.abstract | Žijeme v turbulentní době znalostní společnosti a ekonomiky, která vyžaduje neustálou reakci na měnící se prostředí. Neobejdeme se bez neustálého vyhodnocování informací, získávání a řízení znalostí. Tématem mé bakalářské práce je problematika managementu znalostí, kterou jsem si vybrala, neboť je to téma, které mne zajímá jak z hlediska mé předchozí pracovní kariéry personálního manažera, tak i z hlediska mého dalšího profesního rozvoje. Problematika řízení znalostí je v současnosti velmi aktuální, o čemž svědčí mj. i studie nadnárodní konzultační firmy Accenture (2006). Podle této studie bude během následujících dvou let vyprodukováno více dat a informací než za celou historii lidské společnosti, přičemž 93 % z nich bude v digitální podobě. Problematika efektivního řízení znalostí by se tak měla stát jednou z hlavních priorit většiny společností a je pouze otázkou času, kdy přistoupí kjejí realizaci i ty, které zatím váhají. Cílem této práce je teoretické zpracování problematiky řízení znalostí a následná systemizace poznatků. Vzhledem k vymezenému rozsahu této práce není možné detailně postihnout všechny aspekty zvolené problematiky. Toto téma je totiž velmi rozsáhlé a existuje jak mnoho různých úhlů pohledů na něj, tak také mnoho protikladných přístupů k tomu, jak znalosti řídit. Nad rámec teoretického... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Management znalostí | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-06-28 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 27990 | |
dc.title.translated | Knowledge management | en_US |
dc.contributor.referee | Nováková, Kamila | |
dc.identifier.aleph | 000986683 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Žijeme v turbulentní době znalostní společnosti a ekonomiky, která vyžaduje neustálou reakci na měnící se prostředí. Neobejdeme se bez neustálého vyhodnocování informací, získávání a řízení znalostí. Tématem mé bakalářské práce je problematika managementu znalostí, kterou jsem si vybrala, neboť je to téma, které mne zajímá jak z hlediska mé předchozí pracovní kariéry personálního manažera, tak i z hlediska mého dalšího profesního rozvoje. Problematika řízení znalostí je v současnosti velmi aktuální, o čemž svědčí mj. i studie nadnárodní konzultační firmy Accenture (2006). Podle této studie bude během následujících dvou let vyprodukováno více dat a informací než za celou historii lidské společnosti, přičemž 93 % z nich bude v digitální podobě. Problematika efektivního řízení znalostí by se tak měla stát jednou z hlavních priorit většiny společností a je pouze otázkou času, kdy přistoupí kjejí realizaci i ty, které zatím váhají. Cílem této práce je teoretické zpracování problematiky řízení znalostí a následná systemizace poznatků. Vzhledem k vymezenému rozsahu této práce není možné detailně postihnout všechny aspekty zvolené problematiky. Toto téma je totiž velmi rozsáhlé a existuje jak mnoho různých úhlů pohledů na něj, tak také mnoho protikladných přístupů k tomu, jak znalosti řídit. Nad rámec teoretického... | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009866830106986 | |