Zobrazit minimální záznam

Marketing research of RunCzech brand image
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorMartincová, Andrea
dc.date.accessioned2019-05-28T09:51:05Z
dc.date.available2019-05-28T09:51:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/105953
dc.description.abstractTitle: Marketing research of RunCzech brand image Objectives: The aim of this work is to analazye through research the image of brand RunCzech.on czech market and to compare it with brand identity. Results will provide suggestions for improvement RunCzech brand image. Methods: This bachelor thesis uses the method of interview and the method of electronic questioning. The method of interview was used during the meeting with marketing director of RunCzech brand. The data acquired from the interview helped to identify the identity of the brand and the information about desired image on the market. The method of electronic questioning will be used for analysing current image of brand RunCzech and I will compare the results with brand's identity. Results: The results of research show that the brand has very positive image. Its personality had the greatest results, brand was described with many excellent traits. Brand was perceived as successful, high-quality, modern, popular and innovative. Brands service (organising long-distance races) is also very well perceived. In the process of analysing the image of brands symbol I discovered disagreement with the phrase of its slogan. Respondents desire slogan in Czech language and they don't agree with the meaning of the phrase. Keywords: brand identity, brand...en_US
dc.description.abstractNázev: Marketingový výzkum image značky RunCzech Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky RunCzech na českém trhu a zároveň ji porovnat s identitou značky. Výsledky poskytnou námět ke zlepšení image. Metody: Tato práce využívá metodou rozhovoru a metodu elektronického dotazování. Při setkání s marketingovou ředitelkou značky RunCzech byl použit rozhovor. Data získaná z rozhovoru posloužila k identifikování identity značky a informací o tom, jakou image chce značka na trhu mít. Metoda elektronického dotazování bude použita k analýze současné image značky RunCzech a tyto výsledky porovnám s identitou značky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky je velmi pozitivní. Skvělých výsledků dosáhla především osobnost značky. Byla popisována mnoha vynikajícími vlastnostmi. Značka je vnímána jako úspěšná, kvalitní, moderní, známá a inovativní. Služba značky (pořádání vytrvalostních závodů) je také velmi pozitivně vnímána. V průběhu analýzy image značky jako symbolu jsem odhalila nesouhlas s frází sloganu. Respondenti si přejí slogan v českém jazyce a nesouhlasí s významem fráze. Klíčová slova: identita značky, image značky, marketingový výzkum, RunCzechcs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectidentita značkycs_CZ
dc.subjectimage značkycs_CZ
dc.subjectmarketingový výzkumcs_CZ
dc.subjectRunCzechcs_CZ
dc.subjectbrand itentityen_US
dc.subjectbrand imageen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectRunCzechen_US
dc.titleMarketingový výzkum image značky RunCzechcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-05-07
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId188579
dc.title.translatedMarketing research of RunCzech brand imageen_US
dc.contributor.refereeCrossan, William Morea
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingový výzkum image značky RunCzech Cíle: Hlavním cílem této práce je prostřednictvím výzkumu analyzovat image značky RunCzech na českém trhu a zároveň ji porovnat s identitou značky. Výsledky poskytnou námět ke zlepšení image. Metody: Tato práce využívá metodou rozhovoru a metodu elektronického dotazování. Při setkání s marketingovou ředitelkou značky RunCzech byl použit rozhovor. Data získaná z rozhovoru posloužila k identifikování identity značky a informací o tom, jakou image chce značka na trhu mít. Metoda elektronického dotazování bude použita k analýze současné image značky RunCzech a tyto výsledky porovnám s identitou značky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukazují, že image značky je velmi pozitivní. Skvělých výsledků dosáhla především osobnost značky. Byla popisována mnoha vynikajícími vlastnostmi. Značka je vnímána jako úspěšná, kvalitní, moderní, známá a inovativní. Služba značky (pořádání vytrvalostních závodů) je také velmi pozitivně vnímána. V průběhu analýzy image značky jako symbolu jsem odhalila nesouhlas s frází sloganu. Respondenti si přejí slogan v českém jazyce a nesouhlasí s významem fráze. Klíčová slova: identita značky, image značky, marketingový výzkum, RunCzechcs_CZ
uk.abstract.enTitle: Marketing research of RunCzech brand image Objectives: The aim of this work is to analazye through research the image of brand RunCzech.on czech market and to compare it with brand identity. Results will provide suggestions for improvement RunCzech brand image. Methods: This bachelor thesis uses the method of interview and the method of electronic questioning. The method of interview was used during the meeting with marketing director of RunCzech brand. The data acquired from the interview helped to identify the identity of the brand and the information about desired image on the market. The method of electronic questioning will be used for analysing current image of brand RunCzech and I will compare the results with brand's identity. Results: The results of research show that the brand has very positive image. Its personality had the greatest results, brand was described with many excellent traits. Brand was perceived as successful, high-quality, modern, popular and innovative. Brands service (organising long-distance races) is also very well perceived. In the process of analysing the image of brands symbol I discovered disagreement with the phrase of its slogan. Respondents desire slogan in Czech language and they don't agree with the meaning of the phrase. Keywords: brand identity, brand...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV