Zobrazit minimální záznam

Teaching Problem Solving in History Lessons
dc.contributor.advisorTvrzová, Ivana
dc.creatorPriščáková, Laura
dc.date.accessioned2019-07-10T14:43:22Z
dc.date.available2019-07-10T14:43:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/107683
dc.description.abstractTématem práce je problémové vyučování a možnost jeho využití ve výuce dějepisu na střední škole. Cílem práce je představit a nabídnout možnosti využití problémového vyučování v hodinách dějepisu. V práci jsou vymezeny základní termíny, uvedena pojetí problémového vyučování u různých autorů, dále se práce zabývá metodami problémového vyučování a přínosy a riziky při jeho využívání. V poslední části práce jsou představeny konkrétní vyučovací hodiny dějepisu s využitím problémového vyučování a následná reflexe jejich realizace ve výuce na gymnáziu.cs_CZ
dc.description.abstractThe topic of the thesis is teaching problem solving and its implementation in history classes at high schools. The goal of the thesis is to introduce and offer different ways of implementation of teaching problém solving in history classes. The first part of the thesis aims at defining basic terms and concepts and introduces different approaches of teaching problem solving as presented by different authors; furthermore, it addresses different methods of teaching problem solving and their assets as well as drawbacks. The final part of the thesis comprises a few particular teaching problem solving history lessons and the evaluations of said lessons taught at a grammar school.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectteaching problem solving|history lessons|methods of teaching history|methods of teaching problem solving|history of problem solvingen_US
dc.subjectproblémové vyučování|dějepis|metody výuky dějepisu|metody problémového vyučování|historie problémového vyučovánícs_CZ
dc.titleProblémové vyučování ve výuce dějepisucs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-13
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId189604
dc.title.translatedTeaching Problem Solving in History Lessonsen_US
dc.contributor.refereeKasíková, Hana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem práce je problémové vyučování a možnost jeho využití ve výuce dějepisu na střední škole. Cílem práce je představit a nabídnout možnosti využití problémového vyučování v hodinách dějepisu. V práci jsou vymezeny základní termíny, uvedena pojetí problémového vyučování u různých autorů, dále se práce zabývá metodami problémového vyučování a přínosy a riziky při jeho využívání. V poslední části práce jsou představeny konkrétní vyučovací hodiny dějepisu s využitím problémového vyučování a následná reflexe jejich realizace ve výuce na gymnáziu.cs_CZ
uk.abstract.enThe topic of the thesis is teaching problem solving and its implementation in history classes at high schools. The goal of the thesis is to introduce and offer different ways of implementation of teaching problém solving in history classes. The first part of the thesis aims at defining basic terms and concepts and introduces different approaches of teaching problem solving as presented by different authors; furthermore, it addresses different methods of teaching problem solving and their assets as well as drawbacks. The final part of the thesis comprises a few particular teaching problem solving history lessons and the evaluations of said lessons taught at a grammar school.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV