Nation branding jako instrument veřejné diplomacie
Nation branding as an Instrument of Public Diplomacy
bakalářská práce (OBHÁJENO)

Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/110389Identifikátory
SIS: 204422
Kolekce
- Kvalifikační práce [18291]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Švec, Kamil
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
19. 9. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Veřejná diplomacie, nation branding, soft power, diplomacie, značka, budování značkyKlíčová slova (anglicky)
Public diplomacy, nation branding, soft power, diplomacy, brand, brandingTato bakalářská práce se zabývá tématem veřejné diplomacie a nation brandingu. Jejím cílem bylo představit aktuální rešerši na dané téma v historických, teoretických a empirických souvislostech se zaměřením na vzájemný vztah a provázanost obou konceptů. Téma je zkoumáno na základě literární rešerše a její komparativní analýzy. Práce přináší souhrnné pojednání o tématu reflektující současné stěžejní poznatky v oblasti.
This bachelor's thesis focuses on the topic of public diplomacy and nation branding. The aims of this thesis are to present current knowledge of the given topic in its historical, theoretical and empirical context, bringing the focus into the both concept's mutual relation and cohesion. The topic is examined on the base of a review and further comparative analysis. The study introduces a compendious treatise about the topic, reflecting the key contemporary knowledge in the field of nation branding and public diplomacy.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Polská veřejná diplomacie a její proměny
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOStraka, Daniel (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 17. 6. 2019Tato diplomová práce je případovou studií zabývající se polskou veřejnou diplomacií jako nástrojem zahraniční politiky a jejími proměnami mezi roky 2005 a 2019. Uplatňování veřejné diplomacie je v polském případě ovlivněno ... -
Kulturní sféra zahraniční politiky globálních měst: příklad Londýna a Paříže v letech 2007-2016
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOChocholová, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 20. 6. 2017This Master's thesis examines the foreign cultural policies of global cities, and incorporates case studies of London and Paris during the years 2007-2016. It answers the question why, in what manner and with what ... -
Veřejná diplomacie a nation branding Českého centra v New Yorku
Výsledek obhajoby: NEOBHÁJENORichter, Daniel (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2022)Datum obhajoby: 15. 6. 2022The aim of this bachelor thesis is to determine the success of the Czech Center in New York in public diplomacy and nation branding. The thesis is divided into 5 parts and a conclusion. The main objective of the thesis was ...