Zobrazit minimální záznam

Use of Montessori Teaching Method in Primary School
dc.contributor.advisorMazáčová, Nataša
dc.creatorOlšanská, Lenka
dc.date.accessioned2019-10-20T20:21:46Z
dc.date.available2019-10-20T20:21:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/110795
dc.description.abstractThe thesis is focused on the use of the Marie Montessori method at the second stage of the primary school. The first part explains the principles of Montessori education and training, including the introduction of appropriate didactic recommendations. There are mentioned possibilities of project teaching and description of the cooking project that is the subject of the research. The aim of this work was to find out what changes pupils perceive after completing the annual cooking project. The results showed that pupils learned how to cook, work in a team and how to resolve conflicts. They started eating more vegetables. Cooking is fun. In the future, pupils want to choose whether or not to participate in the project.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na využití metody Marie Montessori na druhém stupni veřejné základní školy. V první části jsou vysvětleny principy Montessori vzdělávání a výchovy, včetně uvedení vhodných didaktických doporučení. V další kapitole jsou uvedeny možnosti projektového vyučování a deskripce projektu vaření, který je předmětem průzkumu. Cílem práce bylo zjistit, jaké změny žáci vnímají po absolvování ročního projektu vaření. Výsledky ukázaly, že se žáci naučili jak vařit, pracovat v týmu a jak řešit konflikty. Začali jíst více zeleniny. Vaření je bavilo. V budoucnu chtějí žáci mít volbu v tom, zda, a jak se projektu budou účastnit.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectMontessori pedagogikacs_CZ
dc.subjectMontessori metodacs_CZ
dc.subjectindividualizované učenícs_CZ
dc.subjectsamostatná prácecs_CZ
dc.subjectkosmická výchovacs_CZ
dc.subjectsociální rozvoj žákůcs_CZ
dc.subjectprojekty ve školecs_CZ
dc.subjectprojektové vyučovánícs_CZ
dc.subjectvaření ve školecs_CZ
dc.subjectMontessori method of educationen_US
dc.subjectindividualized teachingen_US
dc.subjectindividual worken_US
dc.subjectcosmic educationen_US
dc.subjectsocial behaviouren_US
dc.subjectsocial developmenten_US
dc.subjectprojecten_US
dc.subjectproject at schoolen_US
dc.subjectcooking with kids in schoolen_US
dc.titleVyužití Montessori pedagogické metody na základní školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-09-24
dc.description.departmentHTF - Katedra učitelstvícs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId189285
dc.title.translatedUse of Montessori Teaching Method in Primary Schoolen_US
dc.contributor.refereeVáňová, Miroslava
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství náboženství, etiky a filozofiecs_CZ
uk.degree-discipline.enTeaching of Religion, Ethics and Philosophyen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce je zaměřena na využití metody Marie Montessori na druhém stupni veřejné základní školy. V první části jsou vysvětleny principy Montessori vzdělávání a výchovy, včetně uvedení vhodných didaktických doporučení. V další kapitole jsou uvedeny možnosti projektového vyučování a deskripce projektu vaření, který je předmětem průzkumu. Cílem práce bylo zjistit, jaké změny žáci vnímají po absolvování ročního projektu vaření. Výsledky ukázaly, že se žáci naučili jak vařit, pracovat v týmu a jak řešit konflikty. Začali jíst více zeleniny. Vaření je bavilo. V budoucnu chtějí žáci mít volbu v tom, zda, a jak se projektu budou účastnit.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is focused on the use of the Marie Montessori method at the second stage of the primary school. The first part explains the principles of Montessori education and training, including the introduction of appropriate didactic recommendations. There are mentioned possibilities of project teaching and description of the cooking project that is the subject of the research. The aim of this work was to find out what changes pupils perceive after completing the annual cooking project. The results showed that pupils learned how to cook, work in a team and how to resolve conflicts. They started eating more vegetables. Cooking is fun. In the future, pupils want to choose whether or not to participate in the project.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra učitelstvícs_CZ
thesis.grade.code1


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV