Zobrazit minimální záznam

Inclusive education of pupils with special educational needs at the elementary school
dc.contributor.advisorČihánková, Ivana
dc.creatorHůlová, Kateřina
dc.date.accessioned2019-10-23T10:00:41Z
dc.date.available2019-10-23T10:00:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/111317
dc.description.abstractBibliografická citace HŮLOVÁ, Kateřina. Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Praha: Bakalářská práce. Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, 2018. 107 s. Anotace Bakalářská práce se zabývá, jak napovídá název, inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se v první kapitole věnuje pojmu inkluzivní vzdělávání. Popisuje vývoj inkluzivního vzdělávání, rozdíly v pojmech integrace a inkluze a také se věnuje legislativním dokumentům. Druhá kapitola popisuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Kapitola zprostředkovává pohled na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a na podpůrná opatření. Následující kapitola se věnuje inkluzivnímu vzdělávání na základní škole. Uvádí podmínky inkluzivního vzdělávání a představuje pojem asistent pedagoga. Praktická část bakalářské práce se věnuje vybrané základní škole ve středočeském kraji. Je zde popsána samotná škola a její pohled na inkluzivní vzdělávání. Dále jsou pak v praktické části popsána a vysvětlena opatření, kterými škola zajišťuje společné vzdělávání. Poslední část se věnuje krátkému dotazníkovému šetření, které nám pomáhá získat pohled na inkluzivní vzdělávání. Klíčová...en_US
dc.description.abstractBibliografická citace HŮLOVÁ, Kateřina. Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Praha: Bakalářská práce. Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, 2018. 107 s. Anotace Bakalářská práce se zabývá, jak napovídá název, inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se v první kapitole věnuje pojmu inkluzivní vzdělávání. Popisuje vývoj inkluzivního vzdělávání, rozdíly v pojmech integrace a inkluze a také se věnuje legislativním dokumentům. Druhá kapitola popisuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Kapitola zprostředkovává pohled na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a na podpůrná opatření. Následující kapitola se věnuje inkluzivnímu vzdělávání na základní škole. Uvádí podmínky inkluzivního vzdělávání a představuje pojem asistent pedagoga. Praktická část bakalářské práce se věnuje vybrané základní škole ve středočeském kraji. Je zde popsána samotná škola a její pohled na inkluzivní vzdělávání. Dále jsou pak v praktické části popsána a vysvětlena opatření, kterými škola zajišťuje společné vzdělávání. Poslední část se věnuje krátkému dotazníkovému šetření, které nám pomáhá získat pohled na inkluzivní vzdělávání. Klíčová...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.subjectInclusionen_US
dc.subjectpupilen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectspecial educational needsen_US
dc.subjectschool lawen_US
dc.subjectdisabilityen_US
dc.subjectassistant teacheren_US
dc.subjectelementary schoolen_US
dc.subjectInkluzecs_CZ
dc.subjectžákcs_CZ
dc.subjectvzdělávánícs_CZ
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycs_CZ
dc.subjectškolský zákoncs_CZ
dc.subjectzdravotní postiženícs_CZ
dc.subjectasistent pedagogacs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.titleInkluzivní vzdělávání žáků se speciálními potřebami na základní školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-06-26
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId213587
dc.title.translatedInclusive education of pupils with special educational needs at the elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeKuchař, Pavel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBibliografická citace HŮLOVÁ, Kateřina. Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Praha: Bakalářská práce. Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, 2018. 107 s. Anotace Bakalářská práce se zabývá, jak napovídá název, inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se v první kapitole věnuje pojmu inkluzivní vzdělávání. Popisuje vývoj inkluzivního vzdělávání, rozdíly v pojmech integrace a inkluze a také se věnuje legislativním dokumentům. Druhá kapitola popisuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Kapitola zprostředkovává pohled na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a na podpůrná opatření. Následující kapitola se věnuje inkluzivnímu vzdělávání na základní škole. Uvádí podmínky inkluzivního vzdělávání a představuje pojem asistent pedagoga. Praktická část bakalářské práce se věnuje vybrané základní škole ve středočeském kraji. Je zde popsána samotná škola a její pohled na inkluzivní vzdělávání. Dále jsou pak v praktické části popsána a vysvětlena opatření, kterými škola zajišťuje společné vzdělávání. Poslední část se věnuje krátkému dotazníkovému šetření, které nám pomáhá získat pohled na inkluzivní vzdělávání. Klíčová...cs_CZ
uk.abstract.enBibliografická citace HŮLOVÁ, Kateřina. Inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Praha: Bakalářská práce. Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, 2018. 107 s. Anotace Bakalářská práce se zabývá, jak napovídá název, inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část se v první kapitole věnuje pojmu inkluzivní vzdělávání. Popisuje vývoj inkluzivního vzdělávání, rozdíly v pojmech integrace a inkluze a také se věnuje legislativním dokumentům. Druhá kapitola popisuje vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Kapitola zprostředkovává pohled na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a na podpůrná opatření. Následující kapitola se věnuje inkluzivnímu vzdělávání na základní škole. Uvádí podmínky inkluzivního vzdělávání a představuje pojem asistent pedagoga. Praktická část bakalářské práce se věnuje vybrané základní škole ve středočeském kraji. Je zde popsána samotná škola a její pohled na inkluzivní vzdělávání. Dále jsou pak v praktické části popsána a vysvětlena opatření, kterými škola zajišťuje společné vzdělávání. Poslední část se věnuje krátkému dotazníkovému šetření, které nám pomáhá získat pohled na inkluzivní vzdělávání. Klíčová...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
thesis.grade.codeC


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV