Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorUhlář, Pavel
dc.contributor.authorKváčová, Lenka
dc.date.accessioned2019-12-17T15:50:24Z
dc.date.available2019-12-17T15:50:24Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/112593
dc.languagečeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.subjectrozvoj kariérycs_CZ
dc.subjectManagementcs_CZ
dc.subjectOrganizace (instituce)cs_CZ
dc.subjectpersonální managementcs_CZ
dc.subjectpracovní výkoncs_CZ
dc.subjectpsychologické aspektycs_CZ
dc.subjectŘízení vztahů se zákazníkycs_CZ
dc.subjectmobilní telefonycs_CZ
dc.subjectTelekomunikacecs_CZ
dc.titleNávrh systému kariérového rozvoje zaměstnanců pro Call centrum v Českém mobilu, a. s.cs_CZ
dc.typeDiplomová prácecs_CZ
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.aleph000710256
thesis.degree.nameMgr.cs_CZ
uk.file-availabilityVUK
dc.identifier.lisID990007102560106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV