dc.contributor.advisor | Stackeová, Daniela | |
dc.creator | Majerová, Markéta | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T08:30:45Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T08:30:45Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/11714 | |
dc.description.abstract | Název práce: Srovnání přístupu k posilování u powerjógy, p-class aerobiku, Pilates a fitness z pohledu fyzioterapie A Comparision of Attitudes to Developing up One's Muscles with Power Yoga, P- Class Aerobic, Pilates and Fitness from the View of Physiotherapy Cíl: Cílem diplomové práce bylo analyzovat a shrnout dosavadní poznatky o přístupu k posilování u vybraných pohybových aktivit nabízených fitness centry (fitness, powerjóga, p-class aerobik, Pilates) a srovnání těchto přístupů pohledem fyzioterapie. Metoda: Pro řešení zadaného cíle této práce byly zpracovány dostupné informace a poznatky ve formě utříděné a komentované literární rešerše. Pro následné srovnání byla sestavena doporučená kritéria metodiky posilování z hlediska fyzioterapie. V empirické části, kde byla použita metoda zúčastněného pozorování., byla jednotlivá metodika posilovacího bloku lekce následně vyhodnocena dle stanovených kritérií. Výsledky: Přístup k posilování jednotlivých pohybových aktivit se značně liší od přístupu fyzioterapie. Největšim rozdílem je požadavek provedeni vstupního vyšetření a tím i přizpůsobení se individuálním požadavkům jedince. Jednotlivá jmenovaná aktivita se dá využít k ovlivnění svalového systému, ale záleží právě na individuálních požadavcích jedince, kterou složku chceme trénovat. Tedy zda se... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.title | Srovnání přístupu k posilování u moderních pohybových aktivit - powerjóga, class aerobik, Pilates a fitness z pohledu fyzioterapie | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-10-04 | |
dc.description.department | Fyzioterapie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 36788 | |
dc.title.translated | A Comparision of Attitudes to Developing up One's Muscles with Modern Types of Physical Activities - Power Yoga, P-Class Aerobic, Pilates and Fitness - from the view of Physiotherapy | en_US |
dc.contributor.referee | Hošková, Blanka | |
dc.identifier.aleph | 000947342 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Fyzioterapie | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physiotherapy | en_US |
thesis.degree.program | Specializations in Health Service | en_US |
thesis.degree.program | Specializace ve zdravotnictví | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Fyzioterapie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Fyzioterapie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physiotherapy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace ve zdravotnictví | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specializations in Health Service | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Název práce: Srovnání přístupu k posilování u powerjógy, p-class aerobiku, Pilates a fitness z pohledu fyzioterapie A Comparision of Attitudes to Developing up One's Muscles with Power Yoga, P- Class Aerobic, Pilates and Fitness from the View of Physiotherapy Cíl: Cílem diplomové práce bylo analyzovat a shrnout dosavadní poznatky o přístupu k posilování u vybraných pohybových aktivit nabízených fitness centry (fitness, powerjóga, p-class aerobik, Pilates) a srovnání těchto přístupů pohledem fyzioterapie. Metoda: Pro řešení zadaného cíle této práce byly zpracovány dostupné informace a poznatky ve formě utříděné a komentované literární rešerše. Pro následné srovnání byla sestavena doporučená kritéria metodiky posilování z hlediska fyzioterapie. V empirické části, kde byla použita metoda zúčastněného pozorování., byla jednotlivá metodika posilovacího bloku lekce následně vyhodnocena dle stanovených kritérií. Výsledky: Přístup k posilování jednotlivých pohybových aktivit se značně liší od přístupu fyzioterapie. Největšim rozdílem je požadavek provedeni vstupního vyšetření a tím i přizpůsobení se individuálním požadavkům jedince. Jednotlivá jmenovaná aktivita se dá využít k ovlivnění svalového systému, ale záleží právě na individuálních požadavcích jedince, kterou složku chceme trénovat. Tedy zda se... | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Fyzioterapie | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009473420106986 | |