Podmínky učení
Conditions of learning
dc.contributor.author | Gagné, Robert M. | |
dc.date.accessioned | 2020-06-24T15:47:09Z | |
dc.date.available | 2020-06-24T15:47:09Z | |
dc.date.issued | 1975 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/117503 | |
dc.description | Práce amerického psychologa se pokouší odpovědět na otázku, kterých poznatků o učení lze využít při vzdělávání a při zdokonalení soustavy vzdělávání. První část věnuje výkladu obecného pojetí učení a podrobnému popisu osmi základních typů učení. Ve druhé části pak z rozboru podmínek učení vyvozuje závěry pro organizaci vyučování a doplňuje je řadou praktických příkladů | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | cs_CZ |
dc.publisher | Státní pedagogické nakladatelství | cs_CZ |
dc.rights | Dokument je na základě zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském a o právech souvisejících s právem určen pouze pro studijní účely studentů se specifickými potřebami. Jeho další šíření je zakázáno. | cs_CZ |
dc.subject | učení | cs_CZ |
dc.subject | pedagogika | cs_CZ |
dc.subject | pedagogická psychologie | cs_CZ |
dc.subject | teorie učení | cs_CZ |
dc.subject | prostředí učební | cs_CZ |
dc.subject | studie | cs_CZ |
dc.title | Podmínky učení | cs_CZ |
dc.type | Kniha | cs_CZ |
dc.title.translated | Conditions of learning | en |
dc.identifier.aleph | 001561611 | cs_CZ |
uk.internal-type | uk_digilit | |
oaire.citationEdition | Pedagogická teorie a praxe | cs_CZ |
dc.contributor.aui | Kulič, Václav | |
uk.carolinaId.book | 12 | |
uk.carolinaFormat | application/pdf | cs_CZ |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.sourceCollectionName.en | Digitization Centre of the Carolina Centre | |
uk.sourceCollectionName.cs | Digitalizační středisko Centra Carolina | |
dc.relation.sourceCollectionURL | https://dspace.cuni.cz/handle/20.500.11956/108695 |