Zobrazit minimální záznam

Access to children with ADHD in elementary school
dc.contributor.advisorOrtová, Marie
dc.creatorČičmancová, Kateřina
dc.date.accessioned2020-07-14T09:49:49Z
dc.date.available2020-07-14T09:49:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/118474
dc.description.abstractIn my bachelor thesis I focus on the issue of children with ADHD syndrome at elementary school. I describe here the causes of this syndrome, its basic symptoms, the manifestations and also the personality of the child. I deal primarily with the basic education methods used at elementary school. I also focus on problems in establishing friendship, relationships between these children and teachers. I also wondered what the long-term prognosis of this syndrome is. To find out how important ADHD is for school children, I used a few case studies of ADHD children in school age, as well as interviews with pedagogue assistants, a child with this disorder, and a parent.en_US
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zaměřuji na problematiku dětí se syndromem ADHD na základní škole. Popisuji zde příčiny vzniku tohoto syndromu, jeho základní příznaky, projevy a také samotnou osobnost dítěte. Zabývám se především tím, jaké jsou základní výchovné metody používané na základní škole. Zaměřuji se také na problémy při navazování přátelství, vztahy mezi těmito dětmi a učiteli. Také mě zajímalo, jaká je dlouhodobá prognóza tohoto syndromu. Abych zjistila, jak závažný dopad má ADHD na děti ve škole, použila jsem několik kazuistik dětí s ADHD ve školním věku a také rozhovorů s asistenty pedagoga, dítětem s touto poruchou a rodičem.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titlePřístup k dětem s ADHD na základní školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-06-23
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId203108
dc.title.translatedAccess to children with ADHD in elementary schoolen_US
dc.contributor.refereeČihánková, Ivana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csVe své bakalářské práci se zaměřuji na problematiku dětí se syndromem ADHD na základní škole. Popisuji zde příčiny vzniku tohoto syndromu, jeho základní příznaky, projevy a také samotnou osobnost dítěte. Zabývám se především tím, jaké jsou základní výchovné metody používané na základní škole. Zaměřuji se také na problémy při navazování přátelství, vztahy mezi těmito dětmi a učiteli. Také mě zajímalo, jaká je dlouhodobá prognóza tohoto syndromu. Abych zjistila, jak závažný dopad má ADHD na děti ve škole, použila jsem několik kazuistik dětí s ADHD ve školním věku a také rozhovorů s asistenty pedagoga, dítětem s touto poruchou a rodičem.cs_CZ
uk.abstract.enIn my bachelor thesis I focus on the issue of children with ADHD syndrome at elementary school. I describe here the causes of this syndrome, its basic symptoms, the manifestations and also the personality of the child. I deal primarily with the basic education methods used at elementary school. I also focus on problems in establishing friendship, relationships between these children and teachers. I also wondered what the long-term prognosis of this syndrome is. To find out how important ADHD is for school children, I used a few case studies of ADHD children in school age, as well as interviews with pedagogue assistants, a child with this disorder, and a parent.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
thesis.grade.codeE
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV