Zobrazit minimální záznam

Educational strategies of media
dc.contributor.advisorKasíková, Hana
dc.creatorValenta, Petr
dc.date.accessioned2017-04-05T09:31:52Z
dc.date.available2017-04-05T09:31:52Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12011
dc.description.abstractCílem této práce je nastínit vzdělávací strategie médií, konkrétně televize. Teoretická část je věnována funkcím a účinkům médií a možným problémům učení se z obrazů. Empirická část práce se zabývá konkrétními vzdělávacími strategiemi televize. Tyto strategie jsou rozděleny do tří kategorií: 1) obecných vlastností a chování médií, které mohou být považovány za vzdělávací strategie 2) vzdělávací koncepce tvůrců vzdělávacích pořadů v České televizi 3) vzdělávacích strategií použitých v konkrétním vzdělávacím pořadu. Na základě tohoto vymezení jsou vzdělávací strategie médií popsány nejprve obecně, poté úžeji zobrazené na konkrétní činnosti tvůrců vzdělávacích pořadů a nakonec specifikované v rámci konkrétního vzdělávacího pořadu.cs_CZ
dc.description.abstractThe main objective of the thesis is to sketch the educational strategies of media. The theoretical part is devoted to the functions and influences of media and the possible problems of learning by pictures. The empirical part of the thesis is engaged in the concrete educational strategies of the television media. This strategies are divided into the three categories: 1) the general characteristics and behavior of media, which could be regarded as the educational strategies 2) the Czech television educational conception 3) educational strategies of the concrete educational programme On the basis of the determination meant above, the educational strategies of television media are described generally at first. In the narrow meaninig are the educational strategies displayed on the cencrete work of the Educational programme work group. Finally are the educational strategies specified in term sof the concrete educational television programme.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleVzdělávací strategie médiícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-23
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52077
dc.title.translatedEducational strategies of mediaen_US
dc.contributor.refereeSak, Petr
dc.identifier.aleph001012889
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je nastínit vzdělávací strategie médií, konkrétně televize. Teoretická část je věnována funkcím a účinkům médií a možným problémům učení se z obrazů. Empirická část práce se zabývá konkrétními vzdělávacími strategiemi televize. Tyto strategie jsou rozděleny do tří kategorií: 1) obecných vlastností a chování médií, které mohou být považovány za vzdělávací strategie 2) vzdělávací koncepce tvůrců vzdělávacích pořadů v České televizi 3) vzdělávacích strategií použitých v konkrétním vzdělávacím pořadu. Na základě tohoto vymezení jsou vzdělávací strategie médií popsány nejprve obecně, poté úžeji zobrazené na konkrétní činnosti tvůrců vzdělávacích pořadů a nakonec specifikované v rámci konkrétního vzdělávacího pořadu.cs_CZ
uk.abstract.enThe main objective of the thesis is to sketch the educational strategies of media. The theoretical part is devoted to the functions and influences of media and the possible problems of learning by pictures. The empirical part of the thesis is engaged in the concrete educational strategies of the television media. This strategies are divided into the three categories: 1) the general characteristics and behavior of media, which could be regarded as the educational strategies 2) the Czech television educational conception 3) educational strategies of the concrete educational programme On the basis of the determination meant above, the educational strategies of television media are described generally at first. In the narrow meaninig are the educational strategies displayed on the cencrete work of the Educational programme work group. Finally are the educational strategies specified in term sof the concrete educational television programme.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010128890106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV