Klíčové kompetence a dovednosti marketingového manažera
Key competencies and skills of the marketing manager
diplomová práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/12023/thumbnail.png?sequence=6&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/12023Identifikátory
SIS: 51736
Kolekce
- Kvalifikační práce [23778]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Rymeš, Milan
Fakulta / součást
Filozofická fakulta
Obor
Psychologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra psychologie
Datum obhajoby
15. 1. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Filozofická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Tématem mé diplomové práce je oblast manažerských kompetencí a dovedností. Cílem práce bylo identifikovat jaké kompetence a dovednosti jsou klíčové pro úspěšný výkon profese marketingového manažera, pracujícího v nadnárodních společnostech působících na trhu informačních technologií. Na základě vlastního šetření mohu konstatovat, že mezi ty klíčové patří především kreativita se zaměřením na originalitu a schopnost nové interpretace. Nadprůměrná inteligence a to především v analytické oblasti, s důrazem na schopnost pracovat s čísly a kompetencemi pro strategické uvažování. Komunikační a sociální dovednosti, a to zejména v oblasti prezentačních dovedností, s rozvinutou schopností delegovat úkoly a kompetencemi pro oblast týmové spolupráce. V neposlední řadě pak otevřenost a schopnost učit se novému. Proaktivní přístup ke změnám a celková adaptabilita.
The topic of this diploma work is the area of managing competencies and skills. The aim of this paper is to identify key competencies and skills which are crucial for successful performance in the position of the Marketing Manager. We are focusing especially on an international corporation in an information-technology market environment. Based on our research, the key skills to perform sucessfully in the Marketing Manager position are creativity, with focus on originality, and ability of new interpretation. High inteligence, in the analytic area mainly, focus on ability to work well with numbers and strategic thinking. Communication and social skills, with close focus on presentation skills, ability to delegate responsibilities and teamworking. Last, but not least, ability to learn, be open and overall proactive responsivness to changes and adaptability.