Zobrazit minimální záznam

Marketing activities of the HC Orli Lanškroun Ice hockey club and improvement suggestions
dc.contributor.advisorVoráček, Josef
dc.creatorMasopust, Petr
dc.date.accessioned2020-09-15T09:51:54Z
dc.date.available2020-09-15T09:51:54Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120243
dc.description.abstractNázev: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Orli Lanškroun návrhy jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na změny v marketingových aktivit hokejového klubu HC Orli Lanškroun také navrhnout nové marketingové aktivity aplikovatelné tomto hokejovém klubu. Analýza marketingových aktivit na základě silných a slabých stránek, monitoring sociálních sítí a webových stránek pro zjištění nedostatků na těchto internetových platformách, interview p získání podrobných informací z prostředí hokejového klubu. Výsledky: Výsledkem analýz jsou zjištěné nedostatky v marketingových aktivit a v této návaznosti jejich navrhnuté změny pro vybrané skupiny zákazníků: rozšíření nabídkového využití direct marketingu při dojednávání sponzorství, získání pracovníka pro oblast sponzorství, návrhy v cenové oblasti pro fanoušky, zvýšení propagace klubu, zlepšení prostředí pro fanoušky, upravení akce "Pojď hrát hokej", poskytování vybavení pro starší hráče, zlepšení zázemí pro sportovce, změny v webových stránek a sociálních sítí, návrh třech nových marketingových aktivit aplikovatelných v tomto klubu (soutěže pro fanoušky, sponzorské strán Klíčová slova: Marketingový mix, komunikační mix, HC Orli Lanškroun, sponzoring, interview, sociální sítě, webové stránkycs_CZ
dc.description.abstractMarketing activities of the HC Orli Lanškroun Ice hockey club the marketing activities of the hockey club HC Orli Lanškroun environment for fans, adjusting details of the event "Pojď hrát Marketing mix, communication mix, HC Orli Lanškroun,en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectMarketingový mixcs_CZ
dc.subjectkomunikační mixcs_CZ
dc.subjectHC Orli Lanškrouncs_CZ
dc.subjectsponzoringcs_CZ
dc.subjectinterviewcs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectwebové stránkycs_CZ
dc.subjectMarketing mixen_US
dc.subjectcommunication mixen_US
dc.subjectHC Orli Lanškrounen_US
dc.subjectsponsorshipen_US
dc.subjectinterviewen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.subjectwebsitesen_US
dc.titleMarketingové aktivity hokejového klubu HC Orli Lanškroun a návrhy jejich zlepšenícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-08-25
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId212370
dc.title.translatedMarketing activities of the HC Orli Lanškroun Ice hockey club and improvement suggestionsen_US
dc.contributor.refereeMed, Daniel
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Marketingové aktivity hokejového klubu HC Orli Lanškroun návrhy jejich zlepšení Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je návrh na změny v marketingových aktivit hokejového klubu HC Orli Lanškroun také navrhnout nové marketingové aktivity aplikovatelné tomto hokejovém klubu. Analýza marketingových aktivit na základě silných a slabých stránek, monitoring sociálních sítí a webových stránek pro zjištění nedostatků na těchto internetových platformách, interview p získání podrobných informací z prostředí hokejového klubu. Výsledky: Výsledkem analýz jsou zjištěné nedostatky v marketingových aktivit a v této návaznosti jejich navrhnuté změny pro vybrané skupiny zákazníků: rozšíření nabídkového využití direct marketingu při dojednávání sponzorství, získání pracovníka pro oblast sponzorství, návrhy v cenové oblasti pro fanoušky, zvýšení propagace klubu, zlepšení prostředí pro fanoušky, upravení akce "Pojď hrát hokej", poskytování vybavení pro starší hráče, zlepšení zázemí pro sportovce, změny v webových stránek a sociálních sítí, návrh třech nových marketingových aktivit aplikovatelných v tomto klubu (soutěže pro fanoušky, sponzorské strán Klíčová slova: Marketingový mix, komunikační mix, HC Orli Lanškroun, sponzoring, interview, sociální sítě, webové stránkycs_CZ
uk.abstract.enMarketing activities of the HC Orli Lanškroun Ice hockey club the marketing activities of the hockey club HC Orli Lanškroun environment for fans, adjusting details of the event "Pojď hrát Marketing mix, communication mix, HC Orli Lanškroun,en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV