Zkoumání přijetí netradičního matematicko-didaktického prostředí u dětí předškolního věku a žáků 1. ročníku ZŠ
Study of untraditional mathematical-didactical environment reception by pre-school age children and first-year primary-school pupils
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/12072Identifikátory
SIS: 51993
Kolekce
- Kvalifikační práce [19158]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jirotková, Darina
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra matematiky a didaktiky matematiky
Datum obhajoby
17. 1. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Diplomová práce se věnuje netradičnímu matematicko-didaktickému prostředí "Dědy Lesoně" u dětí předškolního věku a 1. ročníku ZŠ. Jedná se o zkoumání schopnosti krátkodobé paměti, práce s ikonami a uchopení jednoduchých rovnicových vztahů. Děti mladšího školního věku dokázaly, že jsou schopny pojmout dané téma s jistotou a své dovednosti aplikovat dále. Dětem předškolního věku je nutno pro dosažení jistoty ponechat větší prostor.
This Diploma Thesis deals with untraditional mathematical-didactical environment of "Grandad Lesoň" in teaching children of pre-school age and of the first primary-school year. The aim of the Thesis is to explore the ability of short-time memory, working with icons and acquirement of simple equation relations. The children of lower school age proved ability to understand a topic with confidence and showed that they are able to apply all their skills. To acquire the confidence it is necessaiy for the children of preschool age to have more leeway.