Zobrazit minimální záznam

Teaching methods and class organisation in German language teaching with reference to pupil's age
dc.contributor.advisorŠvermová, Dagmar
dc.creatorDoležalová, Hana
dc.date.accessioned2017-04-05T09:46:40Z
dc.date.available2017-04-05T09:46:40Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12085
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou výukových metod a organizačních forem výuky s přihlédnutím k věku žáků. V první části je uvedena základní charakteristika psychického a tělesného vývoje žáků, klasifikace a charakteristika vybraných výukových metod a organizační formy vyučování a v neposlední řade typologie cvičení. V druhé, prakticky zaměřené části jsou uvedeny metody a organizační formy výuky, jež vyučující v hodinách německého jazyka nejběžněji využívají spolu s přihlédnutím k věku žáků jako jednoho z faktorů, jez ovlivňuje výběr těchto metod a forem. V příloze najdeme dva vzory pozorovacích archů, dotazník a hospitační záznamy spolu s ukázkami učebních materiálů, ktere vyučující používali ve svých hodinách.cs_CZ
dc.description.abstractThe Diploma Thesis deals with teacbing methods and classroom organisation in Gennan language teaching with reference to pupil's age. The first, theoretical-oriented part of the Thesis describes psychological and physical development of pupils~ classification and description of selected teaching methods and types of classroom organisation. Last but not least it contains the typology ofexercises for teaching purposes. The second, practice-oriented part maps teaching methods and types of classroom organisation commonly used in German language teaching with reference to pupil's age which is regarded as one of the fuctors influencing the choice of teaching methods and classroom organisation. Two classroom observation templates, a questionnaire and some samples of filled observations sheets along with teaching materials used by teachers during the 1essons are attached in appendices.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMetody a organizační formy výuky v hodinách německého jazyka s přihlédnutím k věku žákůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-21
dc.description.departmentKatedra germanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId53481
dc.title.translatedTeaching methods and class organisation in German language teaching with reference to pupil's ageen_US
dc.contributor.refereeNečasová, Pavla
dc.identifier.aleph001007974
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Germanen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra germanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - německý jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Germanen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zabývá problematikou výukových metod a organizačních forem výuky s přihlédnutím k věku žáků. V první části je uvedena základní charakteristika psychického a tělesného vývoje žáků, klasifikace a charakteristika vybraných výukových metod a organizační formy vyučování a v neposlední řade typologie cvičení. V druhé, prakticky zaměřené části jsou uvedeny metody a organizační formy výuky, jež vyučující v hodinách německého jazyka nejběžněji využívají spolu s přihlédnutím k věku žáků jako jednoho z faktorů, jez ovlivňuje výběr těchto metod a forem. V příloze najdeme dva vzory pozorovacích archů, dotazník a hospitační záznamy spolu s ukázkami učebních materiálů, ktere vyučující používali ve svých hodinách.cs_CZ
uk.abstract.enThe Diploma Thesis deals with teacbing methods and classroom organisation in Gennan language teaching with reference to pupil's age. The first, theoretical-oriented part of the Thesis describes psychological and physical development of pupils~ classification and description of selected teaching methods and types of classroom organisation. Last but not least it contains the typology ofexercises for teaching purposes. The second, practice-oriented part maps teaching methods and types of classroom organisation commonly used in German language teaching with reference to pupil's age which is regarded as one of the fuctors influencing the choice of teaching methods and classroom organisation. Two classroom observation templates, a questionnaire and some samples of filled observations sheets along with teaching materials used by teachers during the 1essons are attached in appendices.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra germanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010079740106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV