Zobrazit minimální záznam

La méthode Tomatis: Une nouvelle perspective dans l'enseignement-apprentissage des langues Tomatis method: a new perspective in the pedagogy - teaching languages
La méthode Tomatis: Une nouvelle perspective dans l'enseignement-apprentissage des langues
dc.contributor.advisorMüllerová, Eva
dc.creatorVychopňová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-05T10:28:25Z
dc.date.available2017-04-05T10:28:25Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12281
dc.description.abstractPráce pojednává o metodě Alfreda Tomatise a jejím využití v oblasti výuky a učení se jazykům. Zaměřuje se na teoretické zpracování základních oblastí a přístupu, na kterých je tato metoda vystavena a jež jsou nutné pro pochopení jejího fungování. Vše je přitom založeno na vztahu mezi poslechem (sluchem) a tvorbou hlasu, z odhalení důležitosti sluchového aparátu pro celý lidský organismus. Práce nahlíží na Tomatisovu metodu teoreticky. Její výklad není zdaleka vyčerpávající, každé z kapitol by mohla být věnována samostatná diplomová práce. Je to dáno nejen nedostupností díla samotného Alfreda Tomatise v naší zemi, i ostatních publikací, které by mohly poskytnout materiál pro hlubší analýzy, ale také tím, že tato metoda není u nás doposud známa. Proto je třeba nejdříve se s ní seznámit, představit ji širší veřejnosti a následně uvést do praxe. Tato diplomová práce by tedy mohla posloužit jako teoretický podklad pro další zkoumání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractPráce pojednává o metodě Alfreda Tomatise a jejím využití v oblasti výuky a učení se jazykům. Zaměřuje se na teoretické zpracování základních oblastí a přístupu, na kterých je tato metoda vystavena a jež jsou nutné pro pochopení jejího fungování. Vše je přitom založeno na vztahu mezi poslechem (sluchem) a tvorbou hlasu, z odhalení důležitosti sluchového aparátu pro celý lidský organismus. Práce nahlíží na Tomatisovu metodu teoreticky. Její výklad není zdaleka vyčerpávající, každé z kapitol by mohla být věnována samostatná diplomová práce. Je to dáno nejen nedostupností díla samotného Alfreda Tomatise v naší zemi, i ostatních publikací, které by mohly poskytnout materiál pro hlubší analýzy, ale také tím, že tato metoda není u nás doposud známa. Proto je třeba nejdříve se s ní seznámit, představit ji širší veřejnosti a následně uvést do praxe. Tato diplomová práce by tedy mohla posloužit jako teoretický podklad pro další zkoumání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageFrenchcs_CZ
dc.language.isofr_FR
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleLa méthode Tomatis: Une nouvelle perspective dans l'enseignement-apprentissage des languesfr_FR
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId56478
dc.title.translatedLa méthode Tomatis: Une nouvelle perspective dans l'enseignement-apprentissage des langues Tomatis method: a new perspective in the pedagogy - teaching languagesen_US
dc.title.translatedLa méthode Tomatis: Une nouvelle perspective dans l'enseignement-apprentissage des languescs_CZ
dc.contributor.refereeKalfiřtová, Eva
dc.identifier.aleph001131166
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Frenchen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - Frenchen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce pojednává o metodě Alfreda Tomatise a jejím využití v oblasti výuky a učení se jazykům. Zaměřuje se na teoretické zpracování základních oblastí a přístupu, na kterých je tato metoda vystavena a jež jsou nutné pro pochopení jejího fungování. Vše je přitom založeno na vztahu mezi poslechem (sluchem) a tvorbou hlasu, z odhalení důležitosti sluchového aparátu pro celý lidský organismus. Práce nahlíží na Tomatisovu metodu teoreticky. Její výklad není zdaleka vyčerpávající, každé z kapitol by mohla být věnována samostatná diplomová práce. Je to dáno nejen nedostupností díla samotného Alfreda Tomatise v naší zemi, i ostatních publikací, které by mohly poskytnout materiál pro hlubší analýzy, ale také tím, že tato metoda není u nás doposud známa. Proto je třeba nejdříve se s ní seznámit, představit ji širší veřejnosti a následně uvést do praxe. Tato diplomová práce by tedy mohla posloužit jako teoretický podklad pro další zkoumání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enPráce pojednává o metodě Alfreda Tomatise a jejím využití v oblasti výuky a učení se jazykům. Zaměřuje se na teoretické zpracování základních oblastí a přístupu, na kterých je tato metoda vystavena a jež jsou nutné pro pochopení jejího fungování. Vše je přitom založeno na vztahu mezi poslechem (sluchem) a tvorbou hlasu, z odhalení důležitosti sluchového aparátu pro celý lidský organismus. Práce nahlíží na Tomatisovu metodu teoreticky. Její výklad není zdaleka vyčerpávající, každé z kapitol by mohla být věnována samostatná diplomová práce. Je to dáno nejen nedostupností díla samotného Alfreda Tomatise v naší zemi, i ostatních publikací, které by mohly poskytnout materiál pro hlubší analýzy, ale také tím, že tato metoda není u nás doposud známa. Proto je třeba nejdříve se s ní seznámit, představit ji širší veřejnosti a následně uvést do praxe. Tato diplomová práce by tedy mohla posloužit jako teoretický podklad pro další zkoumání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literaturycs_CZ
dc.identifier.lisID990011311660106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV