dc.contributor.advisor | Müllerová, Eva | |
dc.creator | Vychopňová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T10:28:25Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T10:28:25Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12281 | |
dc.description.abstract | Práce pojednává o metodě Alfreda Tomatise a jejím využití v oblasti výuky a učení se jazykům. Zaměřuje se na teoretické zpracování základních oblastí a přístupu, na kterých je tato metoda vystavena a jež jsou nutné pro pochopení jejího fungování. Vše je přitom založeno na vztahu mezi poslechem (sluchem) a tvorbou hlasu, z odhalení důležitosti sluchového aparátu pro celý lidský organismus. Práce nahlíží na Tomatisovu metodu teoreticky. Její výklad není zdaleka vyčerpávající, každé z kapitol by mohla být věnována samostatná diplomová práce. Je to dáno nejen nedostupností díla samotného Alfreda Tomatise v naší zemi, i ostatních publikací, které by mohly poskytnout materiál pro hlubší analýzy, ale také tím, že tato metoda není u nás doposud známa. Proto je třeba nejdříve se s ní seznámit, představit ji širší veřejnosti a následně uvést do praxe. Tato diplomová práce by tedy mohla posloužit jako teoretický podklad pro další zkoumání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | Práce pojednává o metodě Alfreda Tomatise a jejím využití v oblasti výuky a učení se jazykům. Zaměřuje se na teoretické zpracování základních oblastí a přístupu, na kterých je tato metoda vystavena a jež jsou nutné pro pochopení jejího fungování. Vše je přitom založeno na vztahu mezi poslechem (sluchem) a tvorbou hlasu, z odhalení důležitosti sluchového aparátu pro celý lidský organismus. Práce nahlíží na Tomatisovu metodu teoreticky. Její výklad není zdaleka vyčerpávající, každé z kapitol by mohla být věnována samostatná diplomová práce. Je to dáno nejen nedostupností díla samotného Alfreda Tomatise v naší zemi, i ostatních publikací, které by mohly poskytnout materiál pro hlubší analýzy, ale také tím, že tato metoda není u nás doposud známa. Proto je třeba nejdříve se s ní seznámit, představit ji širší veřejnosti a následně uvést do praxe. Tato diplomová práce by tedy mohla posloužit jako teoretický podklad pro další zkoumání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | French | cs_CZ |
dc.language.iso | fr_FR | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | La méthode Tomatis: Une nouvelle perspective dans l'enseignement-apprentissage des langues | fr_FR |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-22 | |
dc.description.department | Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 56478 | |
dc.title.translated | La méthode Tomatis: Une nouvelle perspective dans l'enseignement-apprentissage des langues Tomatis method: a new perspective in the pedagogy - teaching languages | en_US |
dc.title.translated | La méthode Tomatis: Une nouvelle perspective dans l'enseignement-apprentissage des langues | cs_CZ |
dc.contributor.referee | Kalfiřtová, Eva | |
dc.identifier.aleph | 001131166 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - French | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy český jazyk - francouzský jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools Czech - French | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce pojednává o metodě Alfreda Tomatise a jejím využití v oblasti výuky a učení se jazykům. Zaměřuje se na teoretické zpracování základních oblastí a přístupu, na kterých je tato metoda vystavena a jež jsou nutné pro pochopení jejího fungování. Vše je přitom založeno na vztahu mezi poslechem (sluchem) a tvorbou hlasu, z odhalení důležitosti sluchového aparátu pro celý lidský organismus. Práce nahlíží na Tomatisovu metodu teoreticky. Její výklad není zdaleka vyčerpávající, každé z kapitol by mohla být věnována samostatná diplomová práce. Je to dáno nejen nedostupností díla samotného Alfreda Tomatise v naší zemi, i ostatních publikací, které by mohly poskytnout materiál pro hlubší analýzy, ale také tím, že tato metoda není u nás doposud známa. Proto je třeba nejdříve se s ní seznámit, představit ji širší veřejnosti a následně uvést do praxe. Tato diplomová práce by tedy mohla posloužit jako teoretický podklad pro další zkoumání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | Práce pojednává o metodě Alfreda Tomatise a jejím využití v oblasti výuky a učení se jazykům. Zaměřuje se na teoretické zpracování základních oblastí a přístupu, na kterých je tato metoda vystavena a jež jsou nutné pro pochopení jejího fungování. Vše je přitom založeno na vztahu mezi poslechem (sluchem) a tvorbou hlasu, z odhalení důležitosti sluchového aparátu pro celý lidský organismus. Práce nahlíží na Tomatisovu metodu teoreticky. Její výklad není zdaleka vyčerpávající, každé z kapitol by mohla být věnována samostatná diplomová práce. Je to dáno nejen nedostupností díla samotného Alfreda Tomatise v naší zemi, i ostatních publikací, které by mohly poskytnout materiál pro hlubší analýzy, ale také tím, že tato metoda není u nás doposud známa. Proto je třeba nejdříve se s ní seznámit, představit ji širší veřejnosti a následně uvést do praxe. Tato diplomová práce by tedy mohla posloužit jako teoretický podklad pro další zkoumání. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra francouzského jazyka a literatury | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011311660106986 | |