dc.contributor.advisor | Michalová, Zdena | |
dc.creator | Cihlová, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T10:39:21Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T10:39:21Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12322 | |
dc.description.abstract | Cílem mé diplomové práce je přiblížit individuální vzdělávání žáků, kteří plní povinnou školní docházku formou povinného vzdělávání. Povinné vzdělávání, které se nerealizuje ve škole, ale zpravidla doma, kdy rodič přejímá roli učitele. V praktické části zaměřím svou pozornost na porovnání legislativních opatření této alternativní formy vzdělávání ve dvou zemích - v České republice a ve Velké Británii a zpracovávám rozhovory s rodiči doma vzděláváných dětí. Výstupem mojí práce je zdůraznění odlištností, které jsou v tomto směru pro obě země typické. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | The main goal of this thesis is to describe individual education in relation to home or otherwise educated children. Education whilst compulsory, however, does not by law mean that it must take place in a formal school. Pupils educated away from formal schools are described as, 'educated otherwise'. Their compulsory education does not take place at school, but at home, where a parent becomes teacher. For my active research I compared the legislations in both the Czech Republic and Great Britain (England). I also organised interviews with parents experienced with home education. Pointing out typical diferencies of individual edcucation in both countries, this is a consequence of this work. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Domácí-individuální vzdělávání | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-22 | |
dc.description.department | Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52667 | |
dc.title.translated | Home Individual Education | en_US |
dc.contributor.referee | Housarová, Blanka | |
dc.identifier.aleph | 001110746 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Teacher Training for Special Schools | en_US |
thesis.degree.program | Special Education | en_US |
thesis.degree.program | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství na speciálních školách | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Teacher Training for Special Schools | en_US |
uk.degree-program.cs | Speciální pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Special Education | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem mé diplomové práce je přiblížit individuální vzdělávání žáků, kteří plní povinnou školní docházku formou povinného vzdělávání. Povinné vzdělávání, které se nerealizuje ve škole, ale zpravidla doma, kdy rodič přejímá roli učitele. V praktické části zaměřím svou pozornost na porovnání legislativních opatření této alternativní formy vzdělávání ve dvou zemích - v České republice a ve Velké Británii a zpracovávám rozhovory s rodiči doma vzděláváných dětí. Výstupem mojí práce je zdůraznění odlištností, které jsou v tomto směru pro obě země typické. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | The main goal of this thesis is to describe individual education in relation to home or otherwise educated children. Education whilst compulsory, however, does not by law mean that it must take place in a formal school. Pupils educated away from formal schools are described as, 'educated otherwise'. Their compulsory education does not take place at school, but at home, where a parent becomes teacher. For my active research I compared the legislations in both the Czech Republic and Great Britain (England). I also organised interviews with parents experienced with home education. Pointing out typical diferencies of individual edcucation in both countries, this is a consequence of this work. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990011107460106986 | |