Zobrazit minimální záznam

Home Individual Education
dc.contributor.advisorMichalová, Zdena
dc.creatorCihlová, Andrea
dc.date.accessioned2017-04-05T10:39:21Z
dc.date.available2017-04-05T10:39:21Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12322
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce je přiblížit individuální vzdělávání žáků, kteří plní povinnou školní docházku formou povinného vzdělávání. Povinné vzdělávání, které se nerealizuje ve škole, ale zpravidla doma, kdy rodič přejímá roli učitele. V praktické části zaměřím svou pozornost na porovnání legislativních opatření této alternativní formy vzdělávání ve dvou zemích - v České republice a ve Velké Británii a zpracovávám rozhovory s rodiči doma vzděláváných dětí. Výstupem mojí práce je zdůraznění odlištností, které jsou v tomto směru pro obě země typické. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to describe individual education in relation to home or otherwise educated children. Education whilst compulsory, however, does not by law mean that it must take place in a formal school. Pupils educated away from formal schools are described as, 'educated otherwise'. Their compulsory education does not take place at school, but at home, where a parent becomes teacher. For my active research I compared the legislations in both the Czech Republic and Great Britain (England). I also organised interviews with parents experienced with home education. Pointing out typical diferencies of individual edcucation in both countries, this is a consequence of this work. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleDomácí-individuální vzdělávánícs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52667
dc.title.translatedHome Individual Educationen_US
dc.contributor.refereeHousarová, Blanka
dc.identifier.aleph001110746
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Special Schoolsen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství na speciálních školáchcs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Special Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem mé diplomové práce je přiblížit individuální vzdělávání žáků, kteří plní povinnou školní docházku formou povinného vzdělávání. Povinné vzdělávání, které se nerealizuje ve škole, ale zpravidla doma, kdy rodič přejímá roli učitele. V praktické části zaměřím svou pozornost na porovnání legislativních opatření této alternativní formy vzdělávání ve dvou zemích - v České republice a ve Velké Británii a zpracovávám rozhovory s rodiči doma vzděláváných dětí. Výstupem mojí práce je zdůraznění odlištností, které jsou v tomto směru pro obě země typické. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThe main goal of this thesis is to describe individual education in relation to home or otherwise educated children. Education whilst compulsory, however, does not by law mean that it must take place in a formal school. Pupils educated away from formal schools are described as, 'educated otherwise'. Their compulsory education does not take place at school, but at home, where a parent becomes teacher. For my active research I compared the legislations in both the Czech Republic and Great Britain (England). I also organised interviews with parents experienced with home education. Pointing out typical diferencies of individual edcucation in both countries, this is a consequence of this work. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011107460106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV