Zobrazit minimální záznam

dc.creatorChytrý, Vlastimil
dc.date.accessioned2021-01-04T10:04:41Z
dc.date.available2021-01-04T10:04:41Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/123897
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.titleSrovnání preferovaných strategií řízení učebních činností v hodinách matematiky na 1. stupni ZŠ z hlediska úspěšnosti v didaktických testech a úrovně dosažených metakognitivních znalostí žákůcs_CZ
dc.typehabilitační prácecs_CZ
dcterms.dateAccepted2020-12-10
dc.contributor.refereeKoldová, Helena
dc.contributor.refereeŠíp, Radim
dc.contributor.refereeSmetáčková, Irena
thesis.degree.disciplineDidaktika matematikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.author.affiliationPedagogická fakulta UJEP v Ústí nad Labemcs_CZ
uk.habilitation-board.chairmanKvasz, Ladislav
uk.habilitation-board.memberStuchlíková, Iva
uk.habilitation-board.memberCihlář, Jiří
uk.habilitation-board.memberZdráhal, Tomáš
uk.habilitation-board.memberUrbánek, Petr


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV