dc.contributor.author | Černikovský, Petr | |
dc.contributor.author | Foltýnek, Tomáš | |
dc.contributor.author | Fontana, Josef | |
dc.contributor.author | Gojná, Zuzana | |
dc.contributor.author | Henek Dlabolová, Dita | |
dc.contributor.author | Holeček, Tomáš | |
dc.contributor.author | Hradecký, Jan | |
dc.contributor.author | Kozmanová, Irena | |
dc.contributor.author | Mach, Jan | |
dc.contributor.author | Prusek, Ondřej | |
dc.contributor.author | Římanová, Radka | |
dc.contributor.author | Tesaříková, Klára | |
dc.contributor.author | Vorel, František | |
dc.contributor.author | Vorlová, Helena | |
dc.date.accessioned | 2021-02-15T08:54:43Z | |
dc.date.available | 2021-02-15T08:54:43Z | |
dc.date.issued | 2021-01 | |
dc.identifier.isbn | 9788024647869 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/124383 | |
dc.description.abstract | Příručka je určena akademickým pracovníkům jako přehledný průvodce v situacích, které v souvislosti s plagiátorstvím mohou ve vysokoškolské každodennosti vzniknout. Příručka se věnuje aspektům původnosti prací, představuje podoby plagiátorství, dává návod, jak vysvětlit studentům smysl odkazování na zdroje, ale také jak rozpoznat plagiát a jaké k tomu lze použít softwarové pomůcky. Na závěr je antiplagiátorské minimum z pohledu pedagoga shrnuto do několika praktických rad. | cs |
dc.language.iso | cs_CZ | cs_CZ |
dc.publisher | Nakladatelství Karolinum | cs_CZ |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | cs_CZ |
dc.subject | plagiát | cs_CZ |
dc.subject | příručka | cs_CZ |
dc.subject | plagiátorství | cs_CZ |
dc.subject | studentská práce | cs_CZ |
dc.subject | plagiarism | cs_CZ |
dc.title | Jak předcházet plagiátorství ve studentských pracích: Příručka pro akademické pracovníky | cs_CZ |
dc.type | kniha | cs_CZ |
dc.type | book | en_US |
dcterms.accessRights | openAccess | |
dcterms.extent | 30 | cs_CZ |
uk.abstract.cs | Příručka je určena akademickým pracovníkům jako přehledný průvodce v situacích, které v souvislosti s plagiátorstvím mohou ve vysokoškolské každodennosti vzniknout. Příručka se věnuje aspektům původnosti prací, představuje podoby plagiátorství, dává návod, jak vysvětlit studentům smysl odkazování na zdroje, ale také jak rozpoznat plagiát a jaké k tomu lze použít softwarové pomůcky. Na závěr je antiplagiátorské minimum z pohledu pedagoga shrnuto do několika praktických rad. | cs_CZ |
dc.publisher.publicationPlace | Praha | cs_CZ |
uk.internal-type | uk_publication | |
oaire.fundingReference.awardNumber | MŠMT-12222/2019-3 | cs_CZ |
oaire.fundingReference.funderName | Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy | cs_CZ |
oaire.fundingReference.fundingStream | Posílení prevence plagiátorství ve studentských pracích | cs_CZ |