dc.contributor.advisor | Kočíb, Tomáš | |
dc.creator | Procházka, Josef | |
dc.date.accessioned | 2021-02-17T09:17:45Z | |
dc.date.available | 2021-02-17T09:17:45Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/124452 | |
dc.description.abstract | Název práce: Strategie a taktika v tenisové dvouhře Cíle práce: Primárním cílem této práce je zjistit, co v různých oblastech tréninkového procesu mladí excelentní hráči tenisu vyžadují po trenérech proto, aby byl tréninkový proces co nejúčinnější. Sekundárním cílem je doplnit hráčskou perspektivu trenérskou perspektivou. Zkušení trenéři poskytli své názory na to, co považují za klíčové v oblasti vedení svých svěřenců. Metody: Studie využívá výzkumného designu mnoho-případové explorativní studie se sběrem dat prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Jedná se o kvalitativní výzkum. Data získaná v celkovém počtu od 18 respondentů (9 hráčů, 9 trenérů) byla analyzována deduktivní formou tematické analýzy. Výsledkem výzkumu jsou dvě tematické tabulky a doprovodné zprávy komentující výpovědi respondentů s důrazem na formulaci užitečných doporučení a propojení s teoretickou částí práce. Výsledky: Data nám zdůraznila důležitost taktické průpravy. Výrazně se projevil názor, že pro maximalizaci efektivity tréninkového procesu je nezbytné přibližovat prvky tréninkového procesu, v různých ohledech (taktika, psychika, fyzický výkon atd.), náročnosti reálného zápasu. Stejně tak se ale ukázalo, že v předzápasové přípravě je potřeba náročnost tréninkových jednotek systematicky regulovat pro dosažení... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: Strategy and tactics in tennis singles Objectives: The primary goal of this study was to inquire, at various levels of the training process, into what elite tennis players require from their coaches in order to maximize the outcomes of the training process. The secondary goal was to supply the perspective of the players with a perspective obtained from experienced tennis coaches. The coaches provided us with their views on what makes the training process effective. Methods: The research design of this study is a version of the multi-case explorative study that gathers data by means of semi-structured interviews. It is a case of qualitative research. The data obtained, in total from 18 respondents (9 players, 9 coaches), were submitted to a deductive form of thematic analysis. Two thematic tables and the related reports are the outcomes. The reports were made with the intention of formulating useful recommendations, whenever possible, and to relate the findings to the content of the theoretical part of the thesis. Results: Our data have underpinned the importance of tactics training. To maximize the effectiveness of the training process, it has been reported, it is necessary to bring the training process in terms of performance, in various aspects (tactics, psychology, physical performance... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.subject | tennis | en_US |
dc.subject | training process | en_US |
dc.subject | tactics in tennis | en_US |
dc.subject | strategy in tennis | en_US |
dc.subject | coaching | en_US |
dc.subject | tennis singles | en_US |
dc.subject | tenis | cs_CZ |
dc.subject | tréninkový proces | cs_CZ |
dc.subject | taktika v tenise | cs_CZ |
dc.subject | strategie v tenise | cs_CZ |
dc.subject | koučování | cs_CZ |
dc.subject | tenisová dvouhra | cs_CZ |
dc.title | Strategie a taktika v tenisové dvouhře | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-01-27 | |
dc.description.department | Sportovní hry | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.identifier.repId | 217852 | |
dc.title.translated | Strategy and tactics in tennis singles | en_US |
dc.contributor.referee | Carboch, Jan | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.discipline | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Sportovní hry | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physical Education and Sport | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Název práce: Strategie a taktika v tenisové dvouhře Cíle práce: Primárním cílem této práce je zjistit, co v různých oblastech tréninkového procesu mladí excelentní hráči tenisu vyžadují po trenérech proto, aby byl tréninkový proces co nejúčinnější. Sekundárním cílem je doplnit hráčskou perspektivu trenérskou perspektivou. Zkušení trenéři poskytli své názory na to, co považují za klíčové v oblasti vedení svých svěřenců. Metody: Studie využívá výzkumného designu mnoho-případové explorativní studie se sběrem dat prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Jedná se o kvalitativní výzkum. Data získaná v celkovém počtu od 18 respondentů (9 hráčů, 9 trenérů) byla analyzována deduktivní formou tematické analýzy. Výsledkem výzkumu jsou dvě tematické tabulky a doprovodné zprávy komentující výpovědi respondentů s důrazem na formulaci užitečných doporučení a propojení s teoretickou částí práce. Výsledky: Data nám zdůraznila důležitost taktické průpravy. Výrazně se projevil názor, že pro maximalizaci efektivity tréninkového procesu je nezbytné přibližovat prvky tréninkového procesu, v různých ohledech (taktika, psychika, fyzický výkon atd.), náročnosti reálného zápasu. Stejně tak se ale ukázalo, že v předzápasové přípravě je potřeba náročnost tréninkových jednotek systematicky regulovat pro dosažení... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: Strategy and tactics in tennis singles Objectives: The primary goal of this study was to inquire, at various levels of the training process, into what elite tennis players require from their coaches in order to maximize the outcomes of the training process. The secondary goal was to supply the perspective of the players with a perspective obtained from experienced tennis coaches. The coaches provided us with their views on what makes the training process effective. Methods: The research design of this study is a version of the multi-case explorative study that gathers data by means of semi-structured interviews. It is a case of qualitative research. The data obtained, in total from 18 respondents (9 players, 9 coaches), were submitted to a deductive form of thematic analysis. Two thematic tables and the related reports are the outcomes. The reports were made with the intention of formulating useful recommendations, whenever possible, and to relate the findings to the content of the theoretical part of the thesis. Results: Our data have underpinned the importance of tactics training. To maximize the effectiveness of the training process, it has been reported, it is necessary to bring the training process in terms of performance, in various aspects (tactics, psychology, physical performance... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sportovní hry | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |