dc.contributor.advisor | Gebhartová, Vladimíra | |
dc.creator | Hartmanová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:08:51Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T11:08:51Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12449 | |
dc.description.abstract | V praktické části své práce jsem naznačila způsob, který umožňuje zprostředkovat co nejúčinněji zážitek z percepce obrazové knihy i ve větší skupině dětí. Pro svůj projekt jsem zvolila obrazové knihy Mileny Lukešové a Jana Kudláčka Bílá zima a Jakub a babí - léto. Tyto obrazové knihy (spolu s knihami Čáp a Holčička a déšť stejné autorské dvojice) představují nejčistší podobu obrazové knihy, splňující všechny požadavky kladené na tento knižní typ. I v současné době nadále zůstávají modelem, slovy V. Nezkusila, osobitou českou školou obrazové knihy (in Chaloupka, O., 1985 ). Třetím dílem, které se stalo východiskem pro můj projekt, je obrazová kniha Petra Síse Hřej, Mozarte, hřej. Dílo tohoto autora vyniká originalitou ilustračního zpracování a novým přístupem k propojení textové a obrazové roviny. | cs_CZ |
dc.description.abstract | V praktické části své práce jsem naznačila způsob, který umožňuje zprostředkovat co nejúčinněji zážitek z percepce obrazové knihy i ve větší skupině dětí. Pro svůj projekt jsem zvolila obrazové knihy Mileny Lukešové a Jana Kudláčka Bílá zima a Jakub a babí - léto. Tyto obrazové knihy (spolu s knihami Čáp a Holčička a déšť stejné autorské dvojice) představují nejčistší podobu obrazové knihy, splňující všechny požadavky kladené na tento knižní typ. I v současné době nadále zůstávají modelem, slovy V. Nezkusila, osobitou českou školou obrazové knihy (in Chaloupka, O., 1985 ). Třetím dílem, které se stalo východiskem pro můj projekt, je obrazová kniha Petra Síse Hřej, Mozarte, hřej. Dílo tohoto autora vyniká originalitou ilustračního zpracování a novým přístupem k propojení textové a obrazové roviny. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Specifické typy knih pro období pregramotnosti | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-21 | |
dc.description.department | Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52607 | |
dc.title.translated | Specific book types for preliteracy period | en_US |
dc.contributor.referee | Hník, Ondřej | |
dc.identifier.aleph | 000970332 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pedagogika předškolního věku | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pedagogy of Pre-School Age | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | V praktické části své práce jsem naznačila způsob, který umožňuje zprostředkovat co nejúčinněji zážitek z percepce obrazové knihy i ve větší skupině dětí. Pro svůj projekt jsem zvolila obrazové knihy Mileny Lukešové a Jana Kudláčka Bílá zima a Jakub a babí - léto. Tyto obrazové knihy (spolu s knihami Čáp a Holčička a déšť stejné autorské dvojice) představují nejčistší podobu obrazové knihy, splňující všechny požadavky kladené na tento knižní typ. I v současné době nadále zůstávají modelem, slovy V. Nezkusila, osobitou českou školou obrazové knihy (in Chaloupka, O., 1985 ). Třetím dílem, které se stalo východiskem pro můj projekt, je obrazová kniha Petra Síse Hřej, Mozarte, hřej. Dílo tohoto autora vyniká originalitou ilustračního zpracování a novým přístupem k propojení textové a obrazové roviny. | cs_CZ |
uk.abstract.en | V praktické části své práce jsem naznačila způsob, který umožňuje zprostředkovat co nejúčinněji zážitek z percepce obrazové knihy i ve větší skupině dětí. Pro svůj projekt jsem zvolila obrazové knihy Mileny Lukešové a Jana Kudláčka Bílá zima a Jakub a babí - léto. Tyto obrazové knihy (spolu s knihami Čáp a Holčička a déšť stejné autorské dvojice) představují nejčistší podobu obrazové knihy, splňující všechny požadavky kladené na tento knižní typ. I v současné době nadále zůstávají modelem, slovy V. Nezkusila, osobitou českou školou obrazové knihy (in Chaloupka, O., 1985 ). Třetím dílem, které se stalo východiskem pro můj projekt, je obrazová kniha Petra Síse Hřej, Mozarte, hřej. Dílo tohoto autora vyniká originalitou ilustračního zpracování a novým přístupem k propojení textové a obrazové roviny. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009703320106986 | |