Zobrazit minimální záznam

History of left-handed pupils in primary school
dc.contributor.advisorHejlová, Helena
dc.creatorKoubíková, Jaroslava
dc.date.accessioned2017-04-05T11:09:03Z
dc.date.available2017-04-05T11:09:03Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12450
dc.description.abstractPráce je zaměřena na problematiku levorukého dítěte v primární škola dříve a v současnosti. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy, jež souvisejí s lateralitou, dále vznikem a vývojem laterality a názory na přecvičování. Pozornost je věnována problematice přeučovaného levorukého dítěte a diagnostice laterality. Důležitou částí této práce jsou současná doporučení a pokyny pro výuku levorukých, jako je například způsob sezení, držení pera nebo pomůcky pro leváky. Součástí práce je také kapitola, která se zabývá sebepojetím levorukých. V praktické části je pozornost zaměřena na zkušenosti levorukých v různých .. věkových obdobích, na postoje učitelů k levorukých dětem a připravenost studentů na tyto děti.cs_CZ
dc.description.abstractDie Arbeit beschäftigt sich mit der Problematik des linkshändigen Kindes heute und ehemals in der Primärschule. Sie erklärt die wichtige Termine, die mit der Lateralität zusammenhängen. Sie beschreibt Entstehung und Entwicklung der Lateralität und auch Ansichten über die Umschulung. Die Arbeit richtet Aufmerksamkeit auf das umgeschulte linkshändige Kind und Lateralitätuntersuchungen. Sehr wichtig sind die derzeitige praktische Hinweise für den Unterricht, wie zum Beispiel Sitzplatz, Schreibhaltung oder sinnvolle Gebrauchsgegenstände für Linkshänder. In der Arbeit ist auch eine Kapitel, die sich mit der Selbsterkenntnis beschäftigt. In der Forschung beschreibt man Erfahrungen der Linkshändern verschiedenen Lebensalters, Verhalten der Lehrer und Gefassheit der Studenten auf diese Kinder.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleLevoruké dítě v primární škole dříve a v současnostics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-14
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52005
dc.title.translatedHistory of left-handed pupils in primary schoolen_US
dc.contributor.refereeKřivánek, Zdeněk
dc.identifier.aleph000943110
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce je zaměřena na problematiku levorukého dítěte v primární škola dříve a v současnosti. Teoretická část se zabývá důležitými pojmy, jež souvisejí s lateralitou, dále vznikem a vývojem laterality a názory na přecvičování. Pozornost je věnována problematice přeučovaného levorukého dítěte a diagnostice laterality. Důležitou částí této práce jsou současná doporučení a pokyny pro výuku levorukých, jako je například způsob sezení, držení pera nebo pomůcky pro leváky. Součástí práce je také kapitola, která se zabývá sebepojetím levorukých. V praktické části je pozornost zaměřena na zkušenosti levorukých v různých .. věkových obdobích, na postoje učitelů k levorukých dětem a připravenost studentů na tyto děti.cs_CZ
uk.abstract.enDie Arbeit beschäftigt sich mit der Problematik des linkshändigen Kindes heute und ehemals in der Primärschule. Sie erklärt die wichtige Termine, die mit der Lateralität zusammenhängen. Sie beschreibt Entstehung und Entwicklung der Lateralität und auch Ansichten über die Umschulung. Die Arbeit richtet Aufmerksamkeit auf das umgeschulte linkshändige Kind und Lateralitätuntersuchungen. Sehr wichtig sind die derzeitige praktische Hinweise für den Unterricht, wie zum Beispiel Sitzplatz, Schreibhaltung oder sinnvolle Gebrauchsgegenstände für Linkshänder. In der Arbeit ist auch eine Kapitel, die sich mit der Selbsterkenntnis beschäftigt. In der Forschung beschreibt man Erfahrungen der Linkshändern verschiedenen Lebensalters, Verhalten der Lehrer und Gefassheit der Studenten auf diese Kinder.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009431100106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV