Zobrazit minimální záznam

The Possibilities of Employment of the Teaching Material Ruština poslechem during the Russian Classes at Secondary Schools (empirical verification)
dc.contributor.advisorFolprechtová, Jana
dc.creatorKrausová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-05T11:09:16Z
dc.date.available2017-04-05T11:09:16Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12451
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na dovednost poslechu, a to zejména proto, že právě tato dovednost bývá velmi často ve škole opomíjena. Zatímco ostatní řečové dovednosti (čtení, psaní a ústní projev) jsou v hodinách ruského jazyka cíleně a soustavně zdokonalovány, poslech oproti nim bývá popelkou. Asi těžko se od nějakého učitele ruštiny dozvíte, že do svých hodin nezařazuje například cvičení věnovaná čtení či psaní, ale je s podivem, kolik pedagogů přiznává, že poslechové aktivity považuje za málo přínosné nebo dokonce za zbytečné.cs_CZ
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na dovednost poslechu, a to zejména proto, že právě tato dovednost bývá velmi často ve škole opomíjena. Zatímco ostatní řečové dovednosti (čtení, psaní a ústní projev) jsou v hodinách ruského jazyka cíleně a soustavně zdokonalovány, poslech oproti nim bývá popelkou. Asi těžko se od nějakého učitele ruštiny dozvíte, že do svých hodin nezařazuje například cvičení věnovaná čtení či psaní, ale je s podivem, kolik pedagogů přiznává, že poslechové aktivity považuje za málo přínosné nebo dokonce za zbytečné.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti využití publikace ruština poslechem při výuce ruštiny na SŠcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52622
dc.title.translatedThe Possibilities of Employment of the Teaching Material Ruština poslechem during the Russian Classes at Secondary Schools (empirical verification)en_US
dc.contributor.refereeŽofková, Hana
dc.identifier.aleph001006972
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
thesis.degree.disciplineTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazykcs_CZ
uk.degree-discipline.enTraining Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Languageen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce je zaměřena na dovednost poslechu, a to zejména proto, že právě tato dovednost bývá velmi často ve škole opomíjena. Zatímco ostatní řečové dovednosti (čtení, psaní a ústní projev) jsou v hodinách ruského jazyka cíleně a soustavně zdokonalovány, poslech oproti nim bývá popelkou. Asi těžko se od nějakého učitele ruštiny dozvíte, že do svých hodin nezařazuje například cvičení věnovaná čtení či psaní, ale je s podivem, kolik pedagogů přiznává, že poslechové aktivity považuje za málo přínosné nebo dokonce za zbytečné.cs_CZ
uk.abstract.enTato diplomová práce je zaměřena na dovednost poslechu, a to zejména proto, že právě tato dovednost bývá velmi často ve škole opomíjena. Zatímco ostatní řečové dovednosti (čtení, psaní a ústní projev) jsou v hodinách ruského jazyka cíleně a soustavně zdokonalovány, poslech oproti nim bývá popelkou. Asi těžko se od nějakého učitele ruštiny dozvíte, že do svých hodin nezařazuje například cvičení věnovaná čtení či psaní, ale je s podivem, kolik pedagogů přiznává, že poslechové aktivity považuje za málo přínosné nebo dokonce za zbytečné.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010069720106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV