dc.contributor.advisor | Folprechtová, Jana | |
dc.creator | Krausová, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:09:16Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T11:09:16Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12451 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je zaměřena na dovednost poslechu, a to zejména proto, že právě tato dovednost bývá velmi často ve škole opomíjena. Zatímco ostatní řečové dovednosti (čtení, psaní a ústní projev) jsou v hodinách ruského jazyka cíleně a soustavně zdokonalovány, poslech oproti nim bývá popelkou. Asi těžko se od nějakého učitele ruštiny dozvíte, že do svých hodin nezařazuje například cvičení věnovaná čtení či psaní, ale je s podivem, kolik pedagogů přiznává, že poslechové aktivity považuje za málo přínosné nebo dokonce za zbytečné. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce je zaměřena na dovednost poslechu, a to zejména proto, že právě tato dovednost bývá velmi často ve škole opomíjena. Zatímco ostatní řečové dovednosti (čtení, psaní a ústní projev) jsou v hodinách ruského jazyka cíleně a soustavně zdokonalovány, poslech oproti nim bývá popelkou. Asi těžko se od nějakého učitele ruštiny dozvíte, že do svých hodin nezařazuje například cvičení věnovaná čtení či psaní, ale je s podivem, kolik pedagogů přiznává, že poslechové aktivity považuje za málo přínosné nebo dokonce za zbytečné. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Možnosti využití publikace ruština poslechem při výuce ruštiny na SŠ | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-22 | |
dc.description.department | Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52622 | |
dc.title.translated | The Possibilities of Employment of the Teaching Material Ruština poslechem during the Russian Classes at Secondary Schools (empirical verification) | en_US |
dc.contributor.referee | Žofková, Hana | |
dc.identifier.aleph | 001006972 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Language | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Language | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Tato diplomová práce je zaměřena na dovednost poslechu, a to zejména proto, že právě tato dovednost bývá velmi často ve škole opomíjena. Zatímco ostatní řečové dovednosti (čtení, psaní a ústní projev) jsou v hodinách ruského jazyka cíleně a soustavně zdokonalovány, poslech oproti nim bývá popelkou. Asi těžko se od nějakého učitele ruštiny dozvíte, že do svých hodin nezařazuje například cvičení věnovaná čtení či psaní, ale je s podivem, kolik pedagogů přiznává, že poslechové aktivity považuje za málo přínosné nebo dokonce za zbytečné. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Tato diplomová práce je zaměřena na dovednost poslechu, a to zejména proto, že právě tato dovednost bývá velmi často ve škole opomíjena. Zatímco ostatní řečové dovednosti (čtení, psaní a ústní projev) jsou v hodinách ruského jazyka cíleně a soustavně zdokonalovány, poslech oproti nim bývá popelkou. Asi těžko se od nějakého učitele ruštiny dozvíte, že do svých hodin nezařazuje například cvičení věnovaná čtení či psaní, ale je s podivem, kolik pedagogů přiznává, že poslechové aktivity považuje za málo přínosné nebo dokonce za zbytečné. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990010069720106986 | |