Zobrazit minimální záznam

AUDITIVE PERCEPTION BY PRE-SCHOOL CHILDREN
dc.contributor.advisorHousarová, Blanka
dc.creatorKodetová, Jana
dc.date.accessioned2017-04-05T11:12:14Z
dc.date.available2017-04-05T11:12:14Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12465
dc.description.abstractTématem diplomové práce je posouzení jednotlivých oblastí sluchového vnímání u předškolních dětí. Konkrétně se jedná o oblasti slabikové analýzy a syntézy, sluchového rozlišování a rýmování, hláskové analýzy a syntézy a manipulace s hláskami ve zvukové struktuře slova. Diplomová práce směřuje ke zhodnocení stavu sluchového vnímání před nástupem povinné školní docházky u intaktní populace. Ve své diplomové práci se zaměřuji na poznatky z prostudované literatury, jimiž jsou podložena teoretická východiska práce. Závěry diplomové práce jsou založeny na kvantitativním průzkumu dětí mateřských škol. Klíčová slova: sluchové vnímání, oblasti sluchového vnímání, fonematické a fonologické uvědomování, fonematický sluch, diagnostika sluchového vnímánícs_CZ
dc.description.abstractSubject matter of the diploma thesis is an analysis certain areas of auditive perception by pre-school children. Concretely, the matters of the thesis are syllable analysis, synthesis, auditive discrimination, rhymes, sound analysis, synthesis and handling in phonetic word structure. In this diploma thesis I have focused my attention to the problems of auditive perception in specified intact group of pre-school aged children before their entry to compulsory school attendance. Base for the study are pieces of knowledge from related list of resources. The conclusions this survey are based on quantitative assay of children in day nursery school. Key words: auditive perception, areas of auditive perception, phonemic and phonologic awareness, phonemic ear, diagnostics of auditive perceptionen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleSluchové vnímání u dětí předškolního věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-22
dc.description.departmentKatedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId52685
dc.title.translatedAUDITIVE PERCEPTION BY PRE-SCHOOL CHILDRENen_US
dc.contributor.refereeRůžičková, Hana
dc.identifier.aleph001110905
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSpeciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpecial Educationen_US
thesis.degree.programSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra speciální pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enSpecial Educationen_US
uk.degree-program.csSpeciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enSpecial Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTématem diplomové práce je posouzení jednotlivých oblastí sluchového vnímání u předškolních dětí. Konkrétně se jedná o oblasti slabikové analýzy a syntézy, sluchového rozlišování a rýmování, hláskové analýzy a syntézy a manipulace s hláskami ve zvukové struktuře slova. Diplomová práce směřuje ke zhodnocení stavu sluchového vnímání před nástupem povinné školní docházky u intaktní populace. Ve své diplomové práci se zaměřuji na poznatky z prostudované literatury, jimiž jsou podložena teoretická východiska práce. Závěry diplomové práce jsou založeny na kvantitativním průzkumu dětí mateřských škol. Klíčová slova: sluchové vnímání, oblasti sluchového vnímání, fonematické a fonologické uvědomování, fonematický sluch, diagnostika sluchového vnímánícs_CZ
uk.abstract.enSubject matter of the diploma thesis is an analysis certain areas of auditive perception by pre-school children. Concretely, the matters of the thesis are syllable analysis, synthesis, auditive discrimination, rhymes, sound analysis, synthesis and handling in phonetic word structure. In this diploma thesis I have focused my attention to the problems of auditive perception in specified intact group of pre-school aged children before their entry to compulsory school attendance. Base for the study are pieces of knowledge from related list of resources. The conclusions this survey are based on quantitative assay of children in day nursery school. Key words: auditive perception, areas of auditive perception, phonemic and phonologic awareness, phonemic ear, diagnostics of auditive perceptionen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990011109050106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV