Zobrazit minimální záznam

Pupils with special educational needs in their classmates' perspective
Žák s postižením očima spolužáků
dc.contributor.advisorKucharská, Anna
dc.creatorHolúbková, Kristína
dc.date.accessioned2017-04-05T11:16:09Z
dc.date.available2017-04-05T11:16:09Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12484
dc.description.abstractNová forma inkluzívneho vzdelávania kladie dôraz na sociálne kontakty a vzájomnú komunikáciu medzi žiakmi. Predpokladáme existenciu určitých bariér, ktoré prirodzenému naväzovaniu kontaktov v školskom prostredí bránia. Vo výskume identifikujeme prekážky, na ktoré poukazujú žiaci samotní. Hlavným výskumným zámerom práce je odhaliť rôzne odtiene vnímania prítomnosti žiaka s postihnutím očami jeho spolužiakov na 2. stupni ZŠ. Nosnou témou je vnímanie rozdielov.cs_CZ
dc.description.abstractThe new form of inclusive education underlines the importance of the social contact and communication between the students. We presumme the existance of the barriers that hinder the natural friendship building in the schools. We identify those barriers throught the perspective of the students. The objectif of the research is to detect different possible ways of perceiving the student with special needs by his classmates in the secondary mainstream schools. The main topic is the perception of the differences.en_US
dc.languageSlovenčinacs_CZ
dc.language.isosk_SK
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleŽiak s postihnutím očami spolužiakovsk_SK
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-01-29
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId53109
dc.title.translatedPupils with special educational needs in their classmates' perspectiveen_US
dc.title.translatedŽák s postižením očima spolužákůcs_CZ
dc.contributor.refereeKlusák, Miroslav
dc.identifier.aleph000944235
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.programPsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNová forma inkluzívneho vzdelávania kladie dôraz na sociálne kontakty a vzájomnú komunikáciu medzi žiakmi. Predpokladáme existenciu určitých bariér, ktoré prirodzenému naväzovaniu kontaktov v školskom prostredí bránia. Vo výskume identifikujeme prekážky, na ktoré poukazujú žiaci samotní. Hlavným výskumným zámerom práce je odhaliť rôzne odtiene vnímania prítomnosti žiaka s postihnutím očami jeho spolužiakov na 2. stupni ZŠ. Nosnou témou je vnímanie rozdielov.cs_CZ
uk.abstract.enThe new form of inclusive education underlines the importance of the social contact and communication between the students. We presumme the existance of the barriers that hinder the natural friendship building in the schools. We identify those barriers throught the perspective of the students. The objectif of the research is to detect different possible ways of perceiving the student with special needs by his classmates in the secondary mainstream schools. The main topic is the perception of the differences.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990009442350106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV