dc.contributor.advisor | Folprechtová, Jana | |
dc.creator | Šťastníková, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:16:20Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T11:16:20Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12485 | |
dc.description.abstract | Téma diplomové práce Využití didaktických her při výuce ruštiny na střední škole jsem si vybrala, protože je mi velmi blízké. Didaktika při studiu na pedagogické fakultě mě vždy velmi bavila a zajímala jsem se o to, jakým způsobem je možné zpříjemnit a přiblížit studentům výuku, jak získat jejich trvalý zájem o cizí jazyk, jak je zajímavou a nenásilnou cestou naučit co nejvíce a nejlépe. Mě samotnou jako studentku nikdy příliš nebavily hodiny strávené mechanickým vyplňováním jednoho cvičení za druhým, vždy jsem vítala jakékoliv odtržení od tohoto stereotypu. Proto mě tolik zaujalo užívání didaktických her v hodinách cizího jazyka. Tato diplomová práce navazuje na tři diplomové práce: Využití didaktických her při' vyučování cizích jazyků, Ivana Žižková, rok 2001, Didaktické hry při jazykovém vyučování pubescentů, Jana Výchopňová, rok 2004 a Jazykové a komunikativní hry při vyučování ruštině na střední škole (se zaměřením na rozvoj sebepoznání), Eva Křečková, rok 2004, které se také zabývaly didaktickými hrami. Každá práce z jiného pohledu. Jejich součástí jsou sborníky her rozšiřujících učební soubor Radugal, 2, 3. Na základě těchto diplomových prací vyšly publikace: Raduga 1 - jazykové a komunikativní hry, Raduga 2 - jazykové a komunikativní hry a Jazykové a komunikativní hry v ruštině na pokročilém stupni... | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Využití didaktických her při výuce ruštiny na střední škole | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-22 | |
dc.description.department | Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 52621 | |
dc.title.translated | Usage of Didactic Games in Russian Language Teaching in a Secondary School | en_US |
dc.contributor.referee | Liptáková, Zuzana | |
dc.identifier.aleph | 001864167 | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazyk | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Language | en_US |
thesis.degree.program | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.degree.program | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy anglický jazyk - ruský jazyk | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Training Teachers of General Subjects at Lower and Higher Secondary Schools English Language - Russian Language | en_US |
uk.degree-program.cs | Učitelství pro střední školy | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Teacher Training for Secondary Schools | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Téma diplomové práce Využití didaktických her při výuce ruštiny na střední škole jsem si vybrala, protože je mi velmi blízké. Didaktika při studiu na pedagogické fakultě mě vždy velmi bavila a zajímala jsem se o to, jakým způsobem je možné zpříjemnit a přiblížit studentům výuku, jak získat jejich trvalý zájem o cizí jazyk, jak je zajímavou a nenásilnou cestou naučit co nejvíce a nejlépe. Mě samotnou jako studentku nikdy příliš nebavily hodiny strávené mechanickým vyplňováním jednoho cvičení za druhým, vždy jsem vítala jakékoliv odtržení od tohoto stereotypu. Proto mě tolik zaujalo užívání didaktických her v hodinách cizího jazyka. Tato diplomová práce navazuje na tři diplomové práce: Využití didaktických her při' vyučování cizích jazyků, Ivana Žižková, rok 2001, Didaktické hry při jazykovém vyučování pubescentů, Jana Výchopňová, rok 2004 a Jazykové a komunikativní hry při vyučování ruštině na střední škole (se zaměřením na rozvoj sebepoznání), Eva Křečková, rok 2004, které se také zabývaly didaktickými hrami. Každá práce z jiného pohledu. Jejich součástí jsou sborníky her rozšiřujících učební soubor Radugal, 2, 3. Na základě těchto diplomových prací vyšly publikace: Raduga 1 - jazykové a komunikativní hry, Raduga 2 - jazykové a komunikativní hry a Jazykové a komunikativní hry v ruštině na pokročilém stupni... | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra rusistiky a lingvodidaktiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990018641670106986 | |