dc.contributor.advisor | Světlíková, Božena | |
dc.creator | Vízková, Jana | |
dc.date.accessioned | 2017-04-05T11:20:11Z | |
dc.date.available | 2017-04-05T11:20:11Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12504 | |
dc.description.abstract | Vedení škol si uvědomuje změny, které na školy působí jak z vnitřního tak z vnějšího prostředí. Na tyto změny musí školy reagovat ve svém vlastním zájmu, především pro svou konkurenceschopnost. Musí si před sebe klást cíle, které školu udělají přitažlivou pro širokou veřejnost. Jednou z podmínek k dosažení úspěchu je silná kultura školy a příznivé klima školy. Tato bakalářská práce se zabývá kulturou školy, jejími aspekty a možností ovlivnit klima školy pomocí kultury školy. Práce vychází z odborné literatury, která je k této problematice dostupná a z vyhodnocení dotazníkového šetření, které přináší přehled o názorech na kulturu mateřské školy samostatné a mateřské školy sloučené. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The management of school institutions realises changes which affect schools both from the internal and the external side. The school institutions must react to these changes in their own interest, especially because of their ability to compete. They need to set targets which would make them attractive to the wide public. One of the conditions to achieve a success is a strong school culture and a positive school atmosphere. This Bachelor Thesis discusses a school culture, its aspects and its possibility to influence the school atmosphere. This work is based on academic literature available on this topic, as well as on results of surveys bringing an overview of opinions about a culture of an independent nursery school and of a merged nursery school. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Kultura školy. Jak kultura ovlivňuje klima školy | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-01-30 | |
dc.description.department | Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Education | en_US |
dc.description.faculty | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 53252 | |
dc.title.translated | The Impact of Culture of The School on The Climate of School | en_US |
dc.contributor.referee | Bříza, Kamil | |
dc.identifier.aleph | 001228156 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Školský management | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | School Management | en_US |
thesis.degree.program | Specialization in Education | en_US |
thesis.degree.program | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Pedagogická fakulta::Centrum školského managementu | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Pedagogická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Education | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PedF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Školský management | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | School Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace v pedagogice | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specialization in Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Vedení škol si uvědomuje změny, které na školy působí jak z vnitřního tak z vnějšího prostředí. Na tyto změny musí školy reagovat ve svém vlastním zájmu, především pro svou konkurenceschopnost. Musí si před sebe klást cíle, které školu udělají přitažlivou pro širokou veřejnost. Jednou z podmínek k dosažení úspěchu je silná kultura školy a příznivé klima školy. Tato bakalářská práce se zabývá kulturou školy, jejími aspekty a možností ovlivnit klima školy pomocí kultury školy. Práce vychází z odborné literatury, která je k této problematice dostupná a z vyhodnocení dotazníkového šetření, které přináší přehled o názorech na kulturu mateřské školy samostatné a mateřské školy sloučené. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The management of school institutions realises changes which affect schools both from the internal and the external side. The school institutions must react to these changes in their own interest, especially because of their ability to compete. They need to set targets which would make them attractive to the wide public. One of the conditions to achieve a success is a strong school culture and a positive school atmosphere. This Bachelor Thesis discusses a school culture, its aspects and its possibility to influence the school atmosphere. This work is based on academic literature available on this topic, as well as on results of surveys bringing an overview of opinions about a culture of an independent nursery school and of a merged nursery school. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementu | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990012281560106986 | |