Případová studie kampaně Responsible Together
Case Study of Responsible Together Campaign
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/126844Identifikátory
SIS: 206073
Kolekce
- Kvalifikační práce [6714]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Moree, Dana
Fakulta / součást
Fakulta humanitních studií
Obor
Studia občanského sektoru
Katedra / ústav / klinika
Program Studia občanské společnosti
Datum obhajoby
15. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studiíJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Nestátní neziskové organizace, neziskové organizace, občanská společnost, domácí násilí, genderově-podmíněné násilí, práce s původci násilí, mediální kampaň, marketing neziskových organizací, Liga otevřených mužů, Responsible TogetherKlíčová slova (anglicky)
Non-profit organization, non-governmental organization, civil society, domestic violence, gender-based violence, work with perpetrators of violence, media campaign, marketing of non-profit organizations, League of Open Men, Responsible TogetherPráce analyzuje kampaň Responsible Together, která má za cíl snížit násilí na ženách. Kampaň je tvořena nestátními neziskovými organizacemi, které jsou součástí občanské společnosti. Cílem diplomové práce je zkoumat, jak daná kampaň vzniká, jakou má cílovou skupinu a jaké prostředky využívá v rámci komunikačního mixu. Jako výzkumný design je vybrána případová studie, která kombinuje více metod sběru dat. Pomocí analýzy dokumentů, vč. grafických materiálů, a pozorování, práce komplexně ukazuje proces tvorby kampaně, zapojené organizace a organizátory/ky. V neposlední řadě práce ukazuje specifika marketingu neziskových organizací.
The aim of this thesis is to analyze a media campaign called Responsible Together, which is focused on decrease of violence against women. Campaign Responsible Together is created by non-profit organizations that are part of civil society. This thesis brings a description of the creative process of the campaign, it's target group, and communication mix. One part of this thesis also introduces the specifics of marketing in the non-profit field. A case study was selected as a research design because it allows combining more than one method of collecting data. These methods were document analysis, analysis of graphics, and participatory observation.