Zobrazit minimální záznam

Communication and visual presentation of the Girls without clothes brand on online platforms and their influence on creating a community of customers
dc.contributor.advisorŘehořová, Irena
dc.creatorNěmcová, Marie
dc.date.accessioned2021-07-07T10:09:44Z
dc.date.available2021-07-07T10:09:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/126901
dc.description.abstract(česky) Diplomová práce s názvem "Komunikace a vizuální prezentace značky Girls Without Clothes na online platformách a jejich vliv na vytváření komunity zákazníků" analyzuje image oděvní firmy Girls Without Clothes, a to ze dvou hledisek. Zkoumána je zejména její komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram, poté je pozornost věnována názoru zákazníků, kteří značku na těchto konkrétních platformách sledují. Ve výkladové části se práce zaměřuje na vysvětlení potřebných témat (vizualita, komunita, reklamní obraz aj.) z okruhů vizuální rétoriky, teorií obrazu a mediálních teorií, v části výzkumné je firma Girls Without Clothes nejprve představena a následně je zasazena do konkurenčního prostředí. Pomocí rozboru vizuálních obrazů je poté zjišťováno, jakou má společnost image, přičemž je analýza věnována primárně způsobu komunikace. Konkrétně je pozornost zaměřována na výrazné prvky, které se při komunikaci mohou objevovat, jako je např. použití humoru, vulgarismů, tykání atd. Jednotlivé aspekty utvářející způsob komunikace jsou detailně zkoumány a komparovány s konkurenčními lokálními firmami Life is porno a Surfr, které jsou značce Girls Without Clothes v určitých ohledech podobné. V návaznosti na tato zjištění je následně pomocí dotazníkového šetření zkoumáno, jak sledující značky reagují na...cs_CZ
dc.description.abstract(in English) The diploma thesis entitled "Communication and visual presentation of the Girls Without Clothes brand on online platforms and their influence on creating a community of customers" analyzes the image of the clothing company Girls Without Clothes from two points of view. Primarily, it examines the communication of the brand on the social media platforms Facebook and Instagram. Subsequently, attention is drawn to opinions of those customers who follow the brand on these specific platforms. The theoretical part of the thesis focuses on explaining the necessary topics (visuality, community, advertising image, etc.) from the fields of visual rhetoric, image theory and media theory. In the practical part, the company Girls Without Clothes is first introduced and then placed in a competitive environment. The image of the company is explored using the analysis of visual images, focusing primarily on the method of communication. Specifically, the emphasis is placed on significant elements that may appear in communication, such as the use of humor, vulgarisms, being on first-name terms, etc. The various aspects shaping the way of communication are studied in detail and compared with competing local companies Life is porno and Surfr, which are, in some ways, similar to the brand Girls Without...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectimagecs_CZ
dc.subjectvizualitacs_CZ
dc.subjectvizuální obrazcs_CZ
dc.subjectfotografiecs_CZ
dc.subjecttextcs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectsociální sítěcs_CZ
dc.subjectimageen_US
dc.subjectvisualityen_US
dc.subjectvisual imageen_US
dc.subjectphotographyen_US
dc.subjecttexten_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.titleKomunikace a vizuální prezentace značky Girls Without Clothes na online platformách a jejich vliv na vytváření komunity zákazníkůcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-16
dc.description.departmentProgramme Electronic Culture and Semioticsen_US
dc.description.departmentProgram Elektronická kultura a semiotikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId222759
dc.title.translatedCommunication and visual presentation of the Girls without clothes brand on online platforms and their influence on creating a community of customersen_US
dc.contributor.refereeGvoždiak, Vít
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineElectronic Culture and Semioticsen_US
thesis.degree.disciplineElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Program Elektronická kultura a semiotikacs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Programme Electronic Culture and Semioticsen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csElektronická kultura a sémiotikacs_CZ
uk.degree-discipline.enElectronic Culture and Semioticsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.cs(česky) Diplomová práce s názvem "Komunikace a vizuální prezentace značky Girls Without Clothes na online platformách a jejich vliv na vytváření komunity zákazníků" analyzuje image oděvní firmy Girls Without Clothes, a to ze dvou hledisek. Zkoumána je zejména její komunikace na sociálních sítích Facebook a Instagram, poté je pozornost věnována názoru zákazníků, kteří značku na těchto konkrétních platformách sledují. Ve výkladové části se práce zaměřuje na vysvětlení potřebných témat (vizualita, komunita, reklamní obraz aj.) z okruhů vizuální rétoriky, teorií obrazu a mediálních teorií, v části výzkumné je firma Girls Without Clothes nejprve představena a následně je zasazena do konkurenčního prostředí. Pomocí rozboru vizuálních obrazů je poté zjišťováno, jakou má společnost image, přičemž je analýza věnována primárně způsobu komunikace. Konkrétně je pozornost zaměřována na výrazné prvky, které se při komunikaci mohou objevovat, jako je např. použití humoru, vulgarismů, tykání atd. Jednotlivé aspekty utvářející způsob komunikace jsou detailně zkoumány a komparovány s konkurenčními lokálními firmami Life is porno a Surfr, které jsou značce Girls Without Clothes v určitých ohledech podobné. V návaznosti na tato zjištění je následně pomocí dotazníkového šetření zkoumáno, jak sledující značky reagují na...cs_CZ
uk.abstract.en(in English) The diploma thesis entitled "Communication and visual presentation of the Girls Without Clothes brand on online platforms and their influence on creating a community of customers" analyzes the image of the clothing company Girls Without Clothes from two points of view. Primarily, it examines the communication of the brand on the social media platforms Facebook and Instagram. Subsequently, attention is drawn to opinions of those customers who follow the brand on these specific platforms. The theoretical part of the thesis focuses on explaining the necessary topics (visuality, community, advertising image, etc.) from the fields of visual rhetoric, image theory and media theory. In the practical part, the company Girls Without Clothes is first introduced and then placed in a competitive environment. The image of the company is explored using the analysis of visual images, focusing primarily on the method of communication. Specifically, the emphasis is placed on significant elements that may appear in communication, such as the use of humor, vulgarisms, being on first-name terms, etc. The various aspects shaping the way of communication are studied in detail and compared with competing local companies Life is porno and Surfr, which are, in some ways, similar to the brand Girls Without...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Program Elektronická kultura a semiotikacs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV