Krizový management sportovních akcí RunCzech v době pandemie
Sport Events Crisis Management by RunCzech during the Pandemic
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/126928Identifikátory
SIS: 224147
Kolekce
- Kvalifikační práce [8840]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Šíma, Jan
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
16. 6. 2021
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
PR, krize, přírodní katastrofa, krizová komunikaceKlíčová slova (anglicky)
PR, Sport Events, Crisis, Natural Disaster, Crisis CommunicationNázev: Krizový management sportovních akcí RunCzech v době pandemie Cíle: Cílem této bakalářské práce je nabídnout ucelený pohled na možné provedení krizového managementu v kontextu masových sportovních akcí a koronavirové krize. Metody: Výzkum byl proveden pomocí kvalitativní metody, kdy potřebná data pro šetření byla získána z polostrukturovaných rozhovorů a z analýzy obsahů dokumentů a virtuálních dat. Virtuální data byla sbírána a analyzována kontinuálně v průběhu první vlny koronavirové pandemie v České republice. Rozhovory byly provedeny se Sašou Belovski (Business Development Director v RunCzech) po skončení první koronavirové vlny. Výsledky: Výsledky jsou zpracovány pomocí metody případové studie, která nabídla podrobný rozbor nastalé situace koronavirové krize, dopadající na organizace pořádající sportovní eventy (v tomto případě se jedná o RunCzech), stejně jako na jejich zájmové skupiny. Výsledky především dokazují nutnost protikrizové prevence, včasné a přesné krizové komunikace a také flexibilního přizpůsobení se nastalé krizové situaci. Klíčová slova: PR, krize, přírodní katastrofa, krizová komunikace
Title: Sport Events Crisis Management by RunCzech during the Pandemic Objectives: The main goal of this bachelor thesis is to provide an objective view on the possible form of crisis management in the context of mass sports events and coronavirus crisis. Methods: The research was done thanks to qualitative methods when the needed data were gathered by interview and by documents and virtual data content analysis. Virtual and documents data were collected throughout the first wave of the coronavirus crisis in the Czech Republic. The interviews were done with Saša Belovski, the Business Development Director for RunCzech, after the first wave of the coronavirus crisis. Results: The results of this research were processed with a case study. That allows a detailed analysis of the occurred crisis, which impacted not only the organization (the RunCzech in this case) but also its stakeholders. The results prove mainly the importance of pre-crisis prevention, timely and precise crisis communication and also the need for flexible adjusting to the occurred crisis. Keywords: PR, Sport Events, Crisis, Natural Disaster, Crisis Communication