Zobrazit minimální záznam

Marketing communication of nicotine products in Czech environment
dc.contributor.advisorHejlová, Denisa
dc.creatorGočíková, Natálie
dc.date.accessioned2021-07-08T07:34:38Z
dc.date.available2021-07-08T07:34:38Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127046
dc.description.abstractC1 - Internal use Abstrakt Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na působení nikotinových produktů na českém trhu. V teoretické části práce je charakterizován tabák, nikotin a jejich účinky na lidský organismus, popsána je také historie užívání tabáku a jeho vývoj. Je předložen základní přehled dosavadních poznatků ohledně závislosti na nikotinu, motivace k jeho užívání a stručně představena základní preventivní opatření a státní legislativa týkající se působení tabákových a nikotinových produktů na našem trhu. Dále jsou představeny konkrétní příklady na tabákové produkty z historie a ukázky protikuřáckých kampaní z Česka i ze světa. Poslední kapitola teoretické části se věnuje vlivu reklamní komunikaci nikotinového průmyslu na děti a mladistvé. Praktická část je zaměřena na aktuální reklamní komunikaci vybraných značek a blíže specifikuje nikotinové produkty. Tato část práce má za cíl zmapovat aktuální komunikaci HTP značek IQOS, glo a e-cigaret v Česku. K tomuto účelu je popsána komunikace značek na sociálních sítích, v proběhlých kampaních, zveřejněných publikacích a na webových stránkách, kde společnosti působí. V závěru práce je shrnuto, jak nikotinové produkty na českém trhu aktuálně působí a identifikována současné situace dle zjištění, která byla popsána v praktické části.cs_CZ
dc.description.abstractC1 - Internal use Abstract The aim of this thesis is to provide a comprehensive insight of the impact of nicotine products on the Czech market. The theoretical part characterizes tobacco, nicotine and their effects on the human body, the history of tobacco use and its development. It presents a basic overview of current knowledge about nicotine addiction, motivation to use it and briefly introduces the basic preventive measures and state legislation concerning the operation of tobacco and nicotine companies on our market. Furthermore, specific examples of tobacco products from history and examples of anti-smoking campaigns from the Czech Republic and around the world are introduced. The last chapter of the theoretical part describes the influence of this communication on children and adolescents. The practical part is focused on the current advertising communication of selected brands and specifies nicotine products in more detail. This part of the work aims to map the current communication of HTP brands IQOS, gloand and e-cigarettes in the Czech Republic. For this purpose, the communication of brands on social networks, in past campaigns, published publications and on the website where the companies operate is described. At the end of this work is summarized how nicotine products currently operate on the...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectnikotinové produktycs_CZ
dc.subjectnikotincs_CZ
dc.subjecttabákcs_CZ
dc.subjecttabákové produktycs_CZ
dc.subjectcigaretycs_CZ
dc.subjectžvýkací tabákcs_CZ
dc.subjecte-cigaretycs_CZ
dc.subjecthttpcs_CZ
dc.subjectIQOScs_CZ
dc.subjectglocs_CZ
dc.subjectnicotine productsen_US
dc.subjectnicotineen_US
dc.subjecttobaccoen_US
dc.subjecttobacco productsen_US
dc.subjectcigarettesen_US
dc.subjectchewing tobaccoen_US
dc.subjecte-cigarettesen_US
dc.subjecthttpen_US
dc.subjectIQOSen_US
dc.subjectgloen_US
dc.titleMarketingová komunikace nikotinových výrobků v českém prostředícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-06-17
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId229359
dc.title.translatedMarketing communication of nicotine products in Czech environmenten_US
dc.contributor.refereeKulhánek, Adam
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csC1 - Internal use Abstrakt Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na působení nikotinových produktů na českém trhu. V teoretické části práce je charakterizován tabák, nikotin a jejich účinky na lidský organismus, popsána je také historie užívání tabáku a jeho vývoj. Je předložen základní přehled dosavadních poznatků ohledně závislosti na nikotinu, motivace k jeho užívání a stručně představena základní preventivní opatření a státní legislativa týkající se působení tabákových a nikotinových produktů na našem trhu. Dále jsou představeny konkrétní příklady na tabákové produkty z historie a ukázky protikuřáckých kampaní z Česka i ze světa. Poslední kapitola teoretické části se věnuje vlivu reklamní komunikaci nikotinového průmyslu na děti a mladistvé. Praktická část je zaměřena na aktuální reklamní komunikaci vybraných značek a blíže specifikuje nikotinové produkty. Tato část práce má za cíl zmapovat aktuální komunikaci HTP značek IQOS, glo a e-cigaret v Česku. K tomuto účelu je popsána komunikace značek na sociálních sítích, v proběhlých kampaních, zveřejněných publikacích a na webových stránkách, kde společnosti působí. V závěru práce je shrnuto, jak nikotinové produkty na českém trhu aktuálně působí a identifikována současné situace dle zjištění, která byla popsána v praktické části.cs_CZ
uk.abstract.enC1 - Internal use Abstract The aim of this thesis is to provide a comprehensive insight of the impact of nicotine products on the Czech market. The theoretical part characterizes tobacco, nicotine and their effects on the human body, the history of tobacco use and its development. It presents a basic overview of current knowledge about nicotine addiction, motivation to use it and briefly introduces the basic preventive measures and state legislation concerning the operation of tobacco and nicotine companies on our market. Furthermore, specific examples of tobacco products from history and examples of anti-smoking campaigns from the Czech Republic and around the world are introduced. The last chapter of the theoretical part describes the influence of this communication on children and adolescents. The practical part is focused on the current advertising communication of selected brands and specifies nicotine products in more detail. This part of the work aims to map the current communication of HTP brands IQOS, gloand and e-cigarettes in the Czech Republic. For this purpose, the communication of brands on social networks, in past campaigns, published publications and on the website where the companies operate is described. At the end of this work is summarized how nicotine products currently operate on the...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
thesis.grade.codeB
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV