dc.contributor.advisor | Nováková, Tereza | |
dc.creator | Marková, Kamila | |
dc.date.accessioned | 2021-07-13T06:38:32Z | |
dc.date.available | 2021-07-13T06:38:32Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/127393 | |
dc.description.abstract | Název: Hodnocení hypermobility u dětí školního věku odpovídající vysoké úrovni evidence důkazů - literární rešerše Cíle: Tato diplomová́ práce se zaměřuje na shrnutí aktuálních poznatků týkajících se možností hodnocení kloubní hypermobility u dětí školního věku, které odpovídají vysoké úrovni evidence důkazů. Práce si klade za cíl vyhodnotit nejužívanější metodu, kterou může fyzioterapeut použít a zjistit, jaké jsou nejčastější limity a problémy se kterými se během vyšetření kloubní hypermobility u dětských pacientů můžeme setkat. Metoda: Tato práce je zpracována formou literární rešerše a je rozdělena do dvou částí. První́ část diplomové práce shrnuje obecně problematiku kloubní hypermobility a specifika kloubní hypermobility u dětské populace. Dále jsou v práci podrobně̌ popsány fyzioterapeutické́ metody využívané k hodnocení a diagnostice kloubní hypermobility. Obsahem druhé části jsou tabulky s přehledem výsledků výzkumu a práci uzavírá́ diskuse nad výsledky tykající́ se zhodnocení využití jednotlivých diagnostických metod s ohledem na budoucí́ výzkum. Výsledky: Počet dostupných klinických studií, na jejichž základě bychom mohli vyhodnotit jaké metody odpovídající vysoké úrovni hypermobility jsou užívány k hodnocení kloubní hypermobility u dětí školního věku, je limitovaný. Z výsledků vyplývá,... | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: Evaluation of hypermobility in school-age children corresponding to a high level of evidence - literature research Objectives: This diploma thesis is focused on a summary of currently used methods corresponding to a high level of evidence for the diagnosis of joint hypermobility in school-age children. It aims to evaluate the most commonly used methods and procedures that a physiotherapist can use and find out what are the most common limits and problems we may encounter during the examination of joint hypermobility in paediatric patients. Methods: This work is processed in the form of a literature search. It is divided into two parts. The first part of the diploma thesis summarizes the issue of joint hypermobility in general and the specifics of joint hypermobility in the paediatric population. The physiotherapeutic methods, that are used to assess and diagnose joint hypermobility are also described in detail. The second part consists of tables with an overview of research results and the concludes with a discussion of the results concerning the evaluation of the use of individual diagnostic methods with respect to future research. Results: The number of available clinical trials, which would allow us to evaluate which one of the methods, corresponding to a high level of evidence, is the... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.subject | hypermobilita | cs_CZ |
dc.subject | hypermobilita v dětském věku | cs_CZ |
dc.subject | školní věk | cs_CZ |
dc.subject | vyšetření hypermobility | cs_CZ |
dc.subject | hodnocení hypermobility | cs_CZ |
dc.subject | hypermobility | en_US |
dc.subject | children hypermobility | en_US |
dc.subject | hypermobility in children | en_US |
dc.subject | hypermobility in school-age children | en_US |
dc.subject | hypermobility scale | en_US |
dc.subject | hypermobility test | en_US |
dc.subject | hypermobility score | en_US |
dc.subject | hypermobility evaluation | en_US |
dc.subject | school-age children | en_US |
dc.title | Hodnocení hypermobility u dětí školního věku odpovídající vysoké úrovni evidence důkazů - literární rešerše | cs_CZ |
dc.type | diplomová práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2021 | |
dcterms.dateAccepted | 2021-06-22 | |
dc.description.department | Fyzioterapie | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.identifier.repId | 222237 | |
dc.title.translated | Evaluation of hypermobility in school-age children corresponding to a high level of evidence - literature review | en_US |
dc.contributor.referee | Žáková, Lenka | |
thesis.degree.name | Mgr. | |
thesis.degree.level | navazující magisterské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physiotherapy | en_US |
thesis.degree.discipline | Fyzioterapie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializace ve zdravotnictví | cs_CZ |
thesis.degree.program | Specializations in Health Service | en_US |
uk.thesis.type | diplomová práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Fyzioterapie | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Fyzioterapie | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physiotherapy | en_US |
uk.degree-program.cs | Specializace ve zdravotnictví | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Specializations in Health Service | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Název: Hodnocení hypermobility u dětí školního věku odpovídající vysoké úrovni evidence důkazů - literární rešerše Cíle: Tato diplomová́ práce se zaměřuje na shrnutí aktuálních poznatků týkajících se možností hodnocení kloubní hypermobility u dětí školního věku, které odpovídají vysoké úrovni evidence důkazů. Práce si klade za cíl vyhodnotit nejužívanější metodu, kterou může fyzioterapeut použít a zjistit, jaké jsou nejčastější limity a problémy se kterými se během vyšetření kloubní hypermobility u dětských pacientů můžeme setkat. Metoda: Tato práce je zpracována formou literární rešerše a je rozdělena do dvou částí. První́ část diplomové práce shrnuje obecně problematiku kloubní hypermobility a specifika kloubní hypermobility u dětské populace. Dále jsou v práci podrobně̌ popsány fyzioterapeutické́ metody využívané k hodnocení a diagnostice kloubní hypermobility. Obsahem druhé části jsou tabulky s přehledem výsledků výzkumu a práci uzavírá́ diskuse nad výsledky tykající́ se zhodnocení využití jednotlivých diagnostických metod s ohledem na budoucí́ výzkum. Výsledky: Počet dostupných klinických studií, na jejichž základě bychom mohli vyhodnotit jaké metody odpovídající vysoké úrovni hypermobility jsou užívány k hodnocení kloubní hypermobility u dětí školního věku, je limitovaný. Z výsledků vyplývá,... | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: Evaluation of hypermobility in school-age children corresponding to a high level of evidence - literature research Objectives: This diploma thesis is focused on a summary of currently used methods corresponding to a high level of evidence for the diagnosis of joint hypermobility in school-age children. It aims to evaluate the most commonly used methods and procedures that a physiotherapist can use and find out what are the most common limits and problems we may encounter during the examination of joint hypermobility in paediatric patients. Methods: This work is processed in the form of a literature search. It is divided into two parts. The first part of the diploma thesis summarizes the issue of joint hypermobility in general and the specifics of joint hypermobility in the paediatric population. The physiotherapeutic methods, that are used to assess and diagnose joint hypermobility are also described in detail. The second part consists of tables with an overview of research results and the concludes with a discussion of the results concerning the evaluation of the use of individual diagnostic methods with respect to future research. Results: The number of available clinical trials, which would allow us to evaluate which one of the methods, corresponding to a high level of evidence, is the... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Fyzioterapie | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |
uk.publication-place | Praha | cs_CZ |
uk.thesis.defenceStatus | O | |