Zobrazit minimální záznam

Tradition in Orff's music education system at preschool age (For 50th anniversary of the Orff's Society)
dc.contributor.advisorKodejška, Miloš
dc.creatorSchulmeisterová, Dagmar
dc.date.accessioned2021-07-25T10:02:03Z
dc.date.available2021-07-25T10:02:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/127982
dc.description.abstractTeoretická část v mé bakalářské práci se bude zabývat počátky Orffových hudebněvýchovných systémů v Československu a následně v České republice. Součástí práce je také současné směřování Orffova systému v procesu vzdělávání dětí předškolního věku. Práce je také zaměřena na zakladatele české adaptace Orffova sytému v naší zemi - Vladimíra Poše. V praktické části vycházím z kvalitativního výzkumu, kde zpracovávám názory a zkušenosti významných představitelů s uplatňováním Orffovy školy v českém prostředí a v kontextu současných proměn hudebního vzdělávání. V závěrečné části práce představím metodické náměty pro práci s dětmi předškolního věku, které vyplynuly z výzkumu.cs_CZ
dc.description.abstractThe theoretical part of my bachelor thesis will deal with the beginnings of Orff's music education systems in Czechoslovakia and subsequently in the Czech Republic. Part of the work is also the current content and direction of society of the Orff system in the process of education of preschool children. The work is also focused on one representative of the Orff system in our country, Vladimír Poš. The practical part is based on qualitative research, where I process the views and experiences of important representatives with the application of Orff's school in the Czech environment and in the context of current changes in music education. In the final part of the work I will present methodological ideas for working with children of preschool age, which resulted from the research.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectCarl Orffcs_CZ
dc.subjectOrffův Schulwerkcs_CZ
dc.subjectVladimír Pošcs_CZ
dc.subjectČeskoslovenskocs_CZ
dc.subjectČeská republikacs_CZ
dc.subjectpočátky a současnost Schulwerkucs_CZ
dc.subjectmateřské školycs_CZ
dc.subjectCarl Orffen_US
dc.subjectOrff Schulwerken_US
dc.subjectVladimír Pošen_US
dc.subjectCzechoslovakiaen_US
dc.subjectCzech republicen_US
dc.subjectthe beginnings and the present of Schulwerken_US
dc.subjectkindergartenen_US
dc.titleTradice v Orffově hudebněvýchovném systému v předškolním věku (k 50. výročí vzniku Orffovy společnosti)cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-09-09
dc.description.departmentKatedra hudební výchovycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId212674
dc.title.translatedTradition in Orff's music education system at preschool age (For 50th anniversary of the Orff's Society)en_US
dc.contributor.refereeDunovská, Marie
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro mateřské školycs_CZ
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecialization in Educationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra hudební výchovycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro mateřské školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Nursery Schoolsen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecialization in Educationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTeoretická část v mé bakalářské práci se bude zabývat počátky Orffových hudebněvýchovných systémů v Československu a následně v České republice. Součástí práce je také současné směřování Orffova systému v procesu vzdělávání dětí předškolního věku. Práce je také zaměřena na zakladatele české adaptace Orffova sytému v naší zemi - Vladimíra Poše. V praktické části vycházím z kvalitativního výzkumu, kde zpracovávám názory a zkušenosti významných představitelů s uplatňováním Orffovy školy v českém prostředí a v kontextu současných proměn hudebního vzdělávání. V závěrečné části práce představím metodické náměty pro práci s dětmi předškolního věku, které vyplynuly z výzkumu.cs_CZ
uk.abstract.enThe theoretical part of my bachelor thesis will deal with the beginnings of Orff's music education systems in Czechoslovakia and subsequently in the Czech Republic. Part of the work is also the current content and direction of society of the Orff system in the process of education of preschool children. The work is also focused on one representative of the Orff system in our country, Vladimír Poš. The practical part is based on qualitative research, where I process the views and experiences of important representatives with the application of Orff's school in the Czech environment and in the context of current changes in music education. In the final part of the work I will present methodological ideas for working with children of preschool age, which resulted from the research.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra hudební výchovycs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV