Zobrazit minimální záznam

Motivation in Experiential Education
dc.contributor.advisorSivek, Vojtěch
dc.creatorPorada, Petr
dc.date.accessioned2017-04-06T09:58:57Z
dc.date.available2017-04-06T09:58:57Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/12813
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje tématu motivace v kurzech zážitkové pedagogiky. Přesněji řečeno, kterými prostředky lze namotivovat náctileté účastníky kurzu zážitkové pedagogiky tak, aby sami ochotně, dobrovolně a aktivně vstupovali do činností kurzu. A nejen to. Popisuje také vlivy ovlivňující množství a kvalitu úsilí, které do činnosti vkládají, co je může přimět, aby vytrvali a pokračovali v práci, když narazí na překážky, jak je motivace účastníků ovlivněna přístupy instruktora a chováním vrstevníků. Dotýká se takových vlivů na motivaci, jako je hodnocení účastníků instruktorem, připisování příčin úspěchu a neúspěchu samotnými aktéry, ale i takovým činnostem, jako je práce s mládeží a vhodný přístup k nim nebo práce se skupinou. První část práce tvoří teoretický popis tématu - vymezení motivace a jejího významu v kurzu zážitkové pedagogiky, popis motivačních technik použitelných v kurzech a jejich dělení, význam, způsob použití, případně jejich slabé stránky nebo dokonce popis prvků majících demotivační vliv. Druhá část je zaměřena více prakticky na popis motivačních technik používaných v některých probíhajících kurzech zážitkové pedagogiky, zaměřených na práci s mládeží, jejich rozboru a zhodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis project is dedicated to study of motivation in experiential courses. More exactly it tries to describe motivation means suitable for teenage trainees to make them cooperate willingly and actively on course asset. And not just that. It also describes factors which have influence on quality and quantity of aplicated effort, manners how to enforce trainees to carry on working when some problem appears and also how the motivation is affected by the instructor's and peers' admittance. The project studies motivation factors such as instructor's valuation, trainee self-valuation or the suitable attitude on work with the group. The first part of the project is dedicated to theoretical description of the topic: definition of motivaton and its importance in experiential education course, motivation techniques and their division, their importance and aplication, eventually their weaknesses or even their demotivational components. The second part focuses more on the practical aplication of motivation techniques in some real projects of experiential education; it includes their analysis and evaluation. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleMotivace v zážitkové pedagogicecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-13
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId18559
dc.title.translatedMotivation in Experiential Educationen_US
dc.contributor.refereeVyhnálek, Jan
dc.identifier.aleph001184236
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csDostatečněcs_CZ
thesis.grade.enSufficienten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se věnuje tématu motivace v kurzech zážitkové pedagogiky. Přesněji řečeno, kterými prostředky lze namotivovat náctileté účastníky kurzu zážitkové pedagogiky tak, aby sami ochotně, dobrovolně a aktivně vstupovali do činností kurzu. A nejen to. Popisuje také vlivy ovlivňující množství a kvalitu úsilí, které do činnosti vkládají, co je může přimět, aby vytrvali a pokračovali v práci, když narazí na překážky, jak je motivace účastníků ovlivněna přístupy instruktora a chováním vrstevníků. Dotýká se takových vlivů na motivaci, jako je hodnocení účastníků instruktorem, připisování příčin úspěchu a neúspěchu samotnými aktéry, ale i takovým činnostem, jako je práce s mládeží a vhodný přístup k nim nebo práce se skupinou. První část práce tvoří teoretický popis tématu - vymezení motivace a jejího významu v kurzu zážitkové pedagogiky, popis motivačních technik použitelných v kurzech a jejich dělení, význam, způsob použití, případně jejich slabé stránky nebo dokonce popis prvků majících demotivační vliv. Druhá část je zaměřena více prakticky na popis motivačních technik používaných v některých probíhajících kurzech zážitkové pedagogiky, zaměřených na práci s mládeží, jejich rozboru a zhodnocení. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis project is dedicated to study of motivation in experiential courses. More exactly it tries to describe motivation means suitable for teenage trainees to make them cooperate willingly and actively on course asset. And not just that. It also describes factors which have influence on quality and quantity of aplicated effort, manners how to enforce trainees to carry on working when some problem appears and also how the motivation is affected by the instructor's and peers' admittance. The project studies motivation factors such as instructor's valuation, trainee self-valuation or the suitable attitude on work with the group. The first part of the project is dedicated to theoretical description of the topic: definition of motivaton and its importance in experiential education course, motivation techniques and their division, their importance and aplication, eventually their weaknesses or even their demotivational components. The second part focuses more on the practical aplication of motivation techniques in some real projects of experiential education; it includes their analysis and evaluation. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
dc.identifier.lisID990011842360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV