dc.contributor.advisor | Bílý, Tomáš | |
dc.creator | Šindelář, Ondřej | |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T10:32:26Z | |
dc.date.available | 2017-04-06T10:32:26Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/12976 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je implementace gra fické hry simulující jízdu motokrosového jezdce. Uživatel ovládá fi gurku na motorce tak, aby se dostal ze startu do cíle za co nejkratší čas. Sbírá přitom kontrolní předměty rozmístěné po trati a nesmí narazit hlavou do terénu. Tratě, složené z polygonů, je možné vytvářet a editovat pomocí editoru tratí, který je součástí programu. Kromě hry jednoho hráče je k dispozici hra více hráčů na jednom počítači i po síti ve čtyřech růzých režimech. Mimoto lze jednotlivé jízdy ukládat a následně si je přehrávat. Zobrazování scény z bočního pohledu využívá knihovnu OpenGL. Program je implementován pro platformu Win32. | cs_CZ |
dc.description.abstract | The work aims to implement a graphic game simulating motocross ride. The player controls a motorbike rider and tries to get him from start to nish as quickly as possible. He has to collect checkpoints laid out along a track without striking his head against the ground. Tracks composed of polygons can be created and edited in included track editor. In addition to single-player game there are also four di erent multiplayer game modes to be played on one or mulitple computers. It is possibile to replay previously saved ride recordings. The scene is displayed as a side view and is rendered using OpenGL library. The program is implemented on Win32 platform. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Simulátor motokrosu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-09-11 | |
dc.description.department | Katedra aplikované matematiky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Applied Mathematics | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 46494 | |
dc.title.translated | Scramble simulator | en_US |
dc.contributor.referee | Hladík, Milan | |
dc.identifier.aleph | 000859079 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programování | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Programming | en_US |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra aplikované matematiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Applied Mathematics | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Programování | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Programming | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Cílem práce je implementace gra fické hry simulující jízdu motokrosového jezdce. Uživatel ovládá fi gurku na motorce tak, aby se dostal ze startu do cíle za co nejkratší čas. Sbírá přitom kontrolní předměty rozmístěné po trati a nesmí narazit hlavou do terénu. Tratě, složené z polygonů, je možné vytvářet a editovat pomocí editoru tratí, který je součástí programu. Kromě hry jednoho hráče je k dispozici hra více hráčů na jednom počítači i po síti ve čtyřech růzých režimech. Mimoto lze jednotlivé jízdy ukládat a následně si je přehrávat. Zobrazování scény z bočního pohledu využívá knihovnu OpenGL. Program je implementován pro platformu Win32. | cs_CZ |
uk.abstract.en | The work aims to implement a graphic game simulating motocross ride. The player controls a motorbike rider and tries to get him from start to nish as quickly as possible. He has to collect checkpoints laid out along a track without striking his head against the ground. Tracks composed of polygons can be created and edited in included track editor. In addition to single-player game there are also four di erent multiplayer game modes to be played on one or mulitple computers. It is possibile to replay previously saved ride recordings. The scene is displayed as a side view and is rendered using OpenGL library. The program is implemented on Win32 platform. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra aplikované matematiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008590790106986 | |