Generovanie obrázkov a animácií pomocou L-sytémov
Generation of images and animations using L-systems
bakalářská práce (OBHÁJENO)
![Náhled dokumentu](/bitstream/handle/20.500.11956/13011/thumbnail.png?sequence=8&isAllowed=y)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/13011Identifikátory
SIS: 44270
Kolekce
- Kvalifikační práce [11264]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Holan, Tomáš
Fakulta / součást
Matematicko-fyzikální fakulta
Obor
Programování
Katedra / ústav / klinika
Katedra softwaru a výuky informatiky
Datum obhajoby
10. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Cílem práce je navrhnout systém na editaci a vizualizaci planárních a prostorových scén obsahujících elementární objekty a objekty popsané Lindenamayerovými systémy. Vizualizace planárních scén bude přímá, prostové scény budou vizualizované prostřednictvím popisu v jazyce VRML. K vizualizaci VRML bude použit externí program. Systém by měl umožnit zachytávat vybraná stádia vývoje objektů podle Lindenmayerových systémů tak, aby bylo možné animovat vývoj objektu.
Main goal of this thesis is to design system for editing and visualizing planar and cubical scenes consisting of elementary objects and objects described by Lindenmayers systems. Planar scenes visualization will be straight and cubical scenes visualization will be done through VRML language. VRML data will be visualized using external program. System should be able to capture chosen stages of Lindenmayer objects development as pictures so that it is possible to animate the development of object.