dc.contributor.advisor | Kocianová, Renata | |
dc.creator | Friesinger, Petr | |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T10:59:32Z | |
dc.date.available | 2017-04-06T10:59:32Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/13109 | |
dc.description.abstract | P edkládaná bakalá ská práce s názvem "Assessment Centre" popisuje možnosti a použití stále rozší en jší metody uplat ované p i výb ru, hodnocení a rozvoji zam stnanc . Jejím hlavním posláním je p iblížit Assessment Centre z pohledu teoretických východisek i praktických poznatk a doporu ení. Práce je rozd lena do šesti tématických kapitol, které se v nují jak p íprav , tak p edevším vlastní realizaci a následnému hodnocení spojenému s výstupy. Sou ástí jedné z kapitol je za azení této výb rové a rozvojové metody do celého komplexu inností uplat ovaných v b žné personální praxi mnoha spole ností v eské republice. Krom metody samotné se autor zmi uje také o procesu získávání a výb ru zam stnanc na základ jiných uplat ovaných metod a srovnává jejich konkrétní p ínosy a specifika. Zvláštní pozornost je v nována požadavk m na organiza ní, technické, ale p edevším personální zajišt ní akcí konaných za ú elem výb ru na ur itou pozici i hodnocení každého jednotlivého ú astníka. Ve tvrté kapitole je potom popsán proces vytvá ení modelových situací a praktických cvi ení v rámci spole nosti Winterthur R. V této spole nosti jsme je poté hojn realizovali. N kdy za ú asti externích konzultant , v tšinou však za využití pouze vlastních lidských zdroj . Bakalá ská práce obsahuje množství p íloh, které dávají nahlédnout do... | cs_CZ |
dc.description.abstract | The presented bachelor thesis titled "Assessment Centre" describes possibilities and application continuosly extended method exerted in selection, evaluation and development of the employees. Its main commission is to approach Assessment Centre from the point of view of theoretical observations and recommendations. The thesis is divided into six thematic chapters that deal both with preparation and especially evaluation connected with outputs. Section of the one of the chapters is enlistment of this sampling and development method into the whole complex of activities alleged in ordinary personal practice by many companies in the Czech Republic. Beyond the method itself the author adverts the process of acquisition and selection of the employees on the basis of other alleged methods and compares their concrete contribution and specificity. There is devoted special focus to the demands technically, organizationally and first personally to assure the actions held in order to select or evaluate every single participant. In the fourth chapter there is described the producing process of the model situations and practices in the Winterthur CR, financial institution. Afterwards we used them in plenty in this company, sometimes in participation of external consultants but mostly through our own sources. Bachelor... | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Assessment centre | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-09-07 | |
dc.description.department | Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 28285 | |
dc.title.translated | Assessment centre | en_US |
dc.contributor.referee | Sycha, Martin | |
dc.identifier.aleph | 000986697 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Adult Education and Personnel Management | en_US |
thesis.degree.program | Education | en_US |
thesis.degree.program | Pedagogika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Andragogika a personální řízení | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Adult Education and Personnel Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Pedagogika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Education | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | P edkládaná bakalá ská práce s názvem "Assessment Centre" popisuje možnosti a použití stále rozší en jší metody uplat ované p i výb ru, hodnocení a rozvoji zam stnanc . Jejím hlavním posláním je p iblížit Assessment Centre z pohledu teoretických východisek i praktických poznatk a doporu ení. Práce je rozd lena do šesti tématických kapitol, které se v nují jak p íprav , tak p edevším vlastní realizaci a následnému hodnocení spojenému s výstupy. Sou ástí jedné z kapitol je za azení této výb rové a rozvojové metody do celého komplexu inností uplat ovaných v b žné personální praxi mnoha spole ností v eské republice. Krom metody samotné se autor zmi uje také o procesu získávání a výb ru zam stnanc na základ jiných uplat ovaných metod a srovnává jejich konkrétní p ínosy a specifika. Zvláštní pozornost je v nována požadavk m na organiza ní, technické, ale p edevším personální zajišt ní akcí konaných za ú elem výb ru na ur itou pozici i hodnocení každého jednotlivého ú astníka. Ve tvrté kapitole je potom popsán proces vytvá ení modelových situací a praktických cvi ení v rámci spole nosti Winterthur R. V této spole nosti jsme je poté hojn realizovali. N kdy za ú asti externích konzultant , v tšinou však za využití pouze vlastních lidských zdroj . Bakalá ská práce obsahuje množství p íloh, které dávají nahlédnout do... | cs_CZ |
uk.abstract.en | The presented bachelor thesis titled "Assessment Centre" describes possibilities and application continuosly extended method exerted in selection, evaluation and development of the employees. Its main commission is to approach Assessment Centre from the point of view of theoretical observations and recommendations. The thesis is divided into six thematic chapters that deal both with preparation and especially evaluation connected with outputs. Section of the one of the chapters is enlistment of this sampling and development method into the whole complex of activities alleged in ordinary personal practice by many companies in the Czech Republic. Beyond the method itself the author adverts the process of acquisition and selection of the employees on the basis of other alleged methods and compares their concrete contribution and specificity. There is devoted special focus to the demands technically, organizationally and first personally to assure the actions held in order to select or evaluate every single participant. In the fourth chapter there is described the producing process of the model situations and practices in the Winterthur CR, financial institution. Afterwards we used them in plenty in this company, sometimes in participation of external consultants but mostly through our own sources. Bachelor... | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízení | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990009866970106986 | |