Zobrazit minimální záznam

Výukové programy pro středně pokročilé (B2) samouky angličtiny: dosahují existující programy požadovaných výsledků?
dc.contributor.advisorMothejzíková, Jarmila
dc.creatorJaneček Keller, Maurice
dc.date.accessioned2017-04-06T12:40:20Z
dc.date.available2017-04-06T12:40:20Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13583
dc.description.abstractPredkhidana diplomova prace se zabYva soubory programu, ktere jsou urceny pro stredne pokrocile (B2) studenty anglictiny a ktere predstavuji ucebni pomucky pri samostudiu anglickeho jazyka. Prace nahlizi moznosti techto softwaru v kontextu vyuky dospelych. Jejim cilemje podat celistvY pohled na problematiku vyuziti pocitacu ve vYuce. Aby bylo mozne zjistit, zda-li soucasne softwary splf1uji to, co vyrobci slibuji, byl vypracovan seznam kriterii, podle kterych byly vyhodnoceny ctyfi na ceskem trhu dostupne vYrobky: ceske produkty Anglicky efektivne, Anglicka gramatika od firmy Landi a Anglictina Elements pro stredne pokroCile od firmy Langmaster International, dale program Tell Me More (7.0) Anglictina 3 od firmy Auralog, ktery pro ceske samouky adaptovala firma Leda, a take svetove vyznamny produkt Rosetta Stone U.K. English Level 3 od americke firmy Fairfield Language Technologies. Program Tell Me More byl navic testovan po dobu jednoho mesice v autentickem prostredi. Prestoze ma kazdy jednotlivY program specificka pozitiva, je zrejme, ze uplny uspech v samostudiu, ktere je zalozeno vyhradne na praci s temito programy nelze ocekavat. Prace se dale snazi formulovat moznosti vylepseni, s jejichz pomoci by vYukove programy mohly slouzit k samostudiu v rozsirenem smyslu, t.j. studium, v kterem by studenti...cs_CZ
dc.description.abstractThis thesis examines comprehensive self-study software packages for upper-intermediate (B2) learners of English, in the context of adult language learning and computer-assisted language learning. The aim is to provide a holistic perspective. To determine whether contemporary self-study software is likely to deliver on its producers' promises, a list of evaluation criteria is elaborated and used to evaluate the newest versions of four products that are available on the Czech software market: Anglicky efektivne a Anglicka gramatika by the Czech company Landi, Anglictina Elements pro sti'edne pokroCile by Langmaster Intemational which is a Czech based company as well, Tell Me More Anglictina 3 by the French company Auralog and adapted for Czech leamers by the Czech publishing house Leda, and finally Rosetta Stone U.K. English Level 3 by the American company Fairfield Language Technologies. In addition to the theoretical evaluation, one ofthe products (Tell Me More) was subjected to a one-month trial in an authentic context. Although, each program has its strong points, it is pointed out that success can not be expected from leaming that relies exclusively on these self·study materials. The thesis concludes by proposing improvements with which learning software could be successfully used in self-study settings...en_US
dc.languageEnglishcs_CZ
dc.language.isoen_US
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleSelf-study language learning software for upper-intermediate (B2) adult learners of English: do existing products meet the requirements?en_US
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-19
dc.description.departmentÚstav anglistiky a amerikanistikycs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId50444
dc.title.translatedVýukové programy pro středně pokročilé (B2) samouky angličtiny: dosahují existující programy požadovaných výsledků?cs_CZ
dc.contributor.refereeKlégr, Aleš
dc.identifier.aleph000885816
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAnglistika - amerikanistika - Němčinacs_CZ
thesis.degree.disciplineEnglish and American Studies - German Studiesen_US
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav anglistiky a amerikanistikycs_CZ
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAnglistika - amerikanistika - Němčinacs_CZ
uk.degree-discipline.enEnglish and American Studies - German Studiesen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPredkhidana diplomova prace se zabYva soubory programu, ktere jsou urceny pro stredne pokrocile (B2) studenty anglictiny a ktere predstavuji ucebni pomucky pri samostudiu anglickeho jazyka. Prace nahlizi moznosti techto softwaru v kontextu vyuky dospelych. Jejim cilemje podat celistvY pohled na problematiku vyuziti pocitacu ve vYuce. Aby bylo mozne zjistit, zda-li soucasne softwary splf1uji to, co vyrobci slibuji, byl vypracovan seznam kriterii, podle kterych byly vyhodnoceny ctyfi na ceskem trhu dostupne vYrobky: ceske produkty Anglicky efektivne, Anglicka gramatika od firmy Landi a Anglictina Elements pro stredne pokroCile od firmy Langmaster International, dale program Tell Me More (7.0) Anglictina 3 od firmy Auralog, ktery pro ceske samouky adaptovala firma Leda, a take svetove vyznamny produkt Rosetta Stone U.K. English Level 3 od americke firmy Fairfield Language Technologies. Program Tell Me More byl navic testovan po dobu jednoho mesice v autentickem prostredi. Prestoze ma kazdy jednotlivY program specificka pozitiva, je zrejme, ze uplny uspech v samostudiu, ktere je zalozeno vyhradne na praci s temito programy nelze ocekavat. Prace se dale snazi formulovat moznosti vylepseni, s jejichz pomoci by vYukove programy mohly slouzit k samostudiu v rozsirenem smyslu, t.j. studium, v kterem by studenti...cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis examines comprehensive self-study software packages for upper-intermediate (B2) learners of English, in the context of adult language learning and computer-assisted language learning. The aim is to provide a holistic perspective. To determine whether contemporary self-study software is likely to deliver on its producers' promises, a list of evaluation criteria is elaborated and used to evaluate the newest versions of four products that are available on the Czech software market: Anglicky efektivne a Anglicka gramatika by the Czech company Landi, Anglictina Elements pro sti'edne pokroCile by Langmaster Intemational which is a Czech based company as well, Tell Me More Anglictina 3 by the French company Auralog and adapted for Czech leamers by the Czech publishing house Leda, and finally Rosetta Stone U.K. English Level 3 by the American company Fairfield Language Technologies. In addition to the theoretical evaluation, one ofthe products (Tell Me More) was subjected to a one-month trial in an authentic context. Although, each program has its strong points, it is pointed out that success can not be expected from leaming that relies exclusively on these self·study materials. The thesis concludes by proposing improvements with which learning software could be successfully used in self-study settings...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav anglistiky a amerikanistikycs_CZ
dc.identifier.lisID990008858160106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV