dc.contributor.advisor | Mandíková, Dana | |
dc.creator | Čížková, Dita | |
dc.date.accessioned | 2017-04-06T13:08:19Z | |
dc.date.available | 2017-04-06T13:08:19Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/13714 | |
dc.description.abstract | V rámci bakalářské práce byl proveden průzkum představ studentů MFF UK a gymnázií o vztahu síly a pohybu. Průzkum byl proveden pomocí testu, který obsahoval šest kvalitativních úloh. Podrobně je popsán způsob zpracování výsledků. Ty jsou uvedeny v tabulkách a okomentovány. Výsledky průzkumu jsou porovnány s výsledky stejných průzkumů provedených v dřívějších letech v ČSSR a v NSR. Výsledky průzkumu poukazují na existenci nesprávných intuitivních představ, které u mnoha studentů přetrvávají i přes několikeré školní vzdělávání. | cs_CZ |
dc.description.abstract | Within this bachelor theses was performed a survey of ideas about relation of force and motion with students of the Faculty of Mathematics and Physics of Charles University and secondary schools' students. Results of survey based on test with six qualitative problems are shown in tables and are commented. Closely is described a way to processing the results. In addition, the survey results are compared with similar studies performed in previous years in Czechoslovakia and Germany. The survey results show existence of wrong intuitive ideas, which persist despite school education. | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.title | Představy studentů o vztahu síly a pohybu | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2007 | |
dcterms.dateAccepted | 2007-09-11 | |
dc.description.department | Katedra didaktiky fyziky | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Physics Education | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 45066 | |
dc.title.translated | Intuitive ideas of students about force and motion | en_US |
dc.contributor.referee | Kekule, Martina | |
dc.identifier.aleph | 000855358 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Fyzika zaměřená na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Physics Directed Towards Education | en_US |
thesis.degree.program | Physics | en_US |
thesis.degree.program | Fyzika | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra didaktiky fyziky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Physics Education | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Fyzika zaměřená na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Physics Directed Towards Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Fyzika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physics | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | V rámci bakalářské práce byl proveden průzkum představ studentů MFF UK a gymnázií o vztahu síly a pohybu. Průzkum byl proveden pomocí testu, který obsahoval šest kvalitativních úloh. Podrobně je popsán způsob zpracování výsledků. Ty jsou uvedeny v tabulkách a okomentovány. Výsledky průzkumu jsou porovnány s výsledky stejných průzkumů provedených v dřívějších letech v ČSSR a v NSR. Výsledky průzkumu poukazují na existenci nesprávných intuitivních představ, které u mnoha studentů přetrvávají i přes několikeré školní vzdělávání. | cs_CZ |
uk.abstract.en | Within this bachelor theses was performed a survey of ideas about relation of force and motion with students of the Faculty of Mathematics and Physics of Charles University and secondary schools' students. Results of survey based on test with six qualitative problems are shown in tables and are commented. Closely is described a way to processing the results. In addition, the survey results are compared with similar studies performed in previous years in Czechoslovakia and Germany. The survey results show existence of wrong intuitive ideas, which persist despite school education. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra didaktiky fyziky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990008553580106986 | |