Zobrazit minimální záznam

Ecology Studio
dc.contributor.advisorJebavá, Jana
dc.creatorŠífová, Vlasta
dc.date.accessioned2017-04-06T13:42:39Z
dc.date.available2017-04-06T13:42:39Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13872
dc.description.abstractNázev: Ekoateliér Title: Ecology studio Cíl práce: Hlavním cílem mé diplomové práce je propojit ekologii a výtvarnou výchovu a tak rozšířit možnosti výtvarné tvorby o netradiční materiály a techniky. Zároveň bych tímto způsobem chtěla prohloubit vztah žáků k přírodnímu prostředí. Součástí projektu bude zhodnocení jednotlivých netradičních technik a jejich vhodnosti a možnosti využití ve výtvarné výchově. Hypo~ ézy: Práce žáků s netradičními materiály mohou přinést různé možnosti, jak žáky seznámit s využíváním odpadového materiálu, prohloubit jejich vztah (chápání) ohroženému prostředí. Donutí je přemýšlet o tom zda je nutné zbavovat se starých materiálů. Předpokládám, že výtvarný projekt žáky zaujme hlavně pro svoji zvláštnost, pestrost, široký rozsah možností a tajemné kouzlo vytvořit ze starých nevýrazných věcí a již použitých materiálů věci nové a krásné. Zároveň by se tím měl prohloubit vztah k přírodě a mít možnost poznávat její zákonitosti. Metody: Projekt ekoateliér jsem zaměřila na ekologické materiály, které lze ve výtvarné výchově, arteterapii, případně při pracovních činnostech vhodně použít. Projekt jsem koncipovala tak, aby děti věkových kategorií (6-7 třída) dokázaly uplatnit svoji fantazii a kreativitu při umělecké výchově, výtvarné výchově a arteterapii. Následoval podrobný rozbor...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleEkoateliercs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-27
dc.description.departmentKinantropologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId36359
dc.title.translatedEcology Studioen_US
dc.contributor.refereeBednář, Miloš
dc.identifier.aleph000945052
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
thesis.degree.disciplineAdapted Physical and Occupational Educationen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Kinantropologiecs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná a pracovní výchova zdravotně postiženýchcs_CZ
uk.degree-discipline.enAdapted Physical and Occupational Educationen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Ekoateliér Title: Ecology studio Cíl práce: Hlavním cílem mé diplomové práce je propojit ekologii a výtvarnou výchovu a tak rozšířit možnosti výtvarné tvorby o netradiční materiály a techniky. Zároveň bych tímto způsobem chtěla prohloubit vztah žáků k přírodnímu prostředí. Součástí projektu bude zhodnocení jednotlivých netradičních technik a jejich vhodnosti a možnosti využití ve výtvarné výchově. Hypo~ ézy: Práce žáků s netradičními materiály mohou přinést různé možnosti, jak žáky seznámit s využíváním odpadového materiálu, prohloubit jejich vztah (chápání) ohroženému prostředí. Donutí je přemýšlet o tom zda je nutné zbavovat se starých materiálů. Předpokládám, že výtvarný projekt žáky zaujme hlavně pro svoji zvláštnost, pestrost, široký rozsah možností a tajemné kouzlo vytvořit ze starých nevýrazných věcí a již použitých materiálů věci nové a krásné. Zároveň by se tím měl prohloubit vztah k přírodě a mít možnost poznávat její zákonitosti. Metody: Projekt ekoateliér jsem zaměřila na ekologické materiály, které lze ve výtvarné výchově, arteterapii, případně při pracovních činnostech vhodně použít. Projekt jsem koncipovala tak, aby děti věkových kategorií (6-7 třída) dokázaly uplatnit svoji fantazii a kreativitu při umělecké výchově, výtvarné výchově a arteterapii. Následoval podrobný rozbor...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Kinantropologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990009450520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV