Rozdíly fyzické zdatnosti žáků druhého stupně klasické základní školy, základní školy se sportovním zaměřením a školy zapojené do projektu "Zdravá škola"
Differences in physical ability of secondary grade scholars of conventional basic school, sports basic school and the school involved into the project "Healthy School"
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/13927Identifikátory
SIS: 36374
Kolekce
- Kvalifikační práce [8844]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Prajerová, Květa
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Tělesná a pracovní výchova zdravotně postižených
Katedra / ústav / klinika
Zdravotní TV a tělovýchovné lékařství
Datum obhajoby
21. 9. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Název Rozdíly fyzické zdatnosti žáků druhého stupně klasické základní školy, základní školy se sportovním zaměřením a školy zapojené do projektu "Zdravá škola". Cíle práce: Cílem diplomové práce bylo sledování rozdílu tělesné zdatnosti žáků základních škol druhého stupně se zaměřením na sport, zdravý životní styl a školu bez jakéhokoli zaměření. Metoda: Zjištění bylo provedeno pomocí dotazníkové ankety. Motorická úroveň žáků byla testována dle standardizovaného UNIFITTESTU. Výsledky: Přiblížily pohled na podmínky pro tělesnou výchovu a sport ve třech školách a současně ukázaly, na jaké motorické úrovni testovaní byli. Dle předpokladů prokázaly zvýšenou fyzickou zdatnost u žáků základních škol se sportovním zaměřením a jejich zvýšený zájem o sportovní aktivity obecně, čímž se snižuje množství negativních vlivů, působících na žáka. Klíčová slova: sport, volnočasové aktivity, motorická a tělesná zdatnost, projekt "Zdravá škola", UNIFITTEST Bc. Jana Pýchová, 2.8. 2007
Differences in physical ability of secondary grade scholars of conventional basic school, sports basic school and the school involved into the project "Healthy School" Project Objectives: To determine interest of secondary grade scholars in sports and games (exercise activities) within 3 different schools of various specializations. Further objective had been focused on physical level and overall ability of those individua! scholars. Method: Findings had been realized through the use of questionnaire. Motive ability of scholars had been tested according to standardize UNIFITTEST. Results: They have zoomed in the view of conditions for physical training and sport activities at three schools, and showed motive ability of tested scholars at the same time. Key Words: sports, free-time activities, motive and physical ability, "Healthy School" project, UNIFITTEST Bc. Jana Pýchová, 2.8. 2007 I I I I I I