Zobrazit minimální záznam

Sevices of personnel agencies
dc.contributor.advisorKocianová, Renata
dc.creatorSuchyňová, Marika
dc.date.accessioned2017-04-07T14:55:05Z
dc.date.available2017-04-07T14:55:05Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/14170
dc.description.abstractPersonnel agencies have a specific position in the Czech labor market and most of the job seekers and companies already experienced the cooperation with them. The experience of the job applicants is rather negative. However, usually the cause is not just bad work of the agency. The issue is that the job seekers often do not comprehend the commercial principle of the agency's work and are not aware of the service portfolio of personnel agencies. On the other hand, personnel consultants often face the problem of insufficient specification of the client's requirements what results into the time loss on both sides. From the client's point of view the price for the service is the biggest problem. To hire another personnel employee to take over the job of the external consultant would be much cheaper solution. However, generally it is impossible because of fixed headcount of the permanent staff. In spite of the financial aspect agencies definitely have their unique position. They are here to supply the personnel work that client is not able to do because of time reasons or missing experience. Consequently they save the client's time and provide professional advisory and support. Very important is the choice of the personnel agency as the prices are more or less comparable but the service quality and consultant's...en_US
dc.description.abstractPersonální agentury si na českém trhu dokázaly najít své nezastupitelné místo a své zkušenosti s nimi má podstatná část uchazečů o práci i firem hledajících zaměstnance. Zkušenosti zájemců o práci jsou spíše negativní. Většinou však není důvodem špatná práce agentury. Problém je v tom, že uchazeči často nechápou podstatu práce personální agentury jakožto komerční firmy a neví, jaké služby jim tyto společnosti můžou nabídnout. Na druhé straně, konzultanti personálních agentur nebývají dostatečně informováni ze strany klienta o tom, jaké jsou jeho požadavky na hledaného uchazeče, což často vede ke ztrátě času na obou stranách. Z pohledu klienta jsou problémem zejména vysoké ceny za služby personálních agentur. Klienta by většinou mnohem levněji vyšlo zaměstnat personálního pracovníka, který by pro něj vykonával tu stejnou činnost jako konzultant agentury, ovšem s mnohem menšími náklady. V praxi to však často není možné z důvodu pevně stanoveného počtu personalistů ve firmě. Pokud však pomineme finanční hledisko, agentury zde své nezastupitelné místo určitě mají - udělají za klienta práci, kterou on udělat nemůže z důvodů časových nebo pro nedostatek zkušeností. Mohou mu tedy výrazně ušetřit čas a poskytnou profesionální poradenství a pomoc. Velmi důležitým prvkem je vždy volba personální agentury, protože...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleSlužby personálních agenturcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-02-05
dc.description.departmentDepartment of Adult Education and Personnel Managementen_US
dc.description.departmentKatedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId52340
dc.title.translatedSevices of personnel agenciesen_US
dc.contributor.refereeKopecký, Martin
dc.identifier.aleph000997337
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineAdult Education and Personnel Managementen_US
thesis.degree.disciplineAndragogika a personální řízenícs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Adult Education and Personnel Managementen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csAndragogika a personální řízenícs_CZ
uk.degree-discipline.enAdult Education and Personnel Managementen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPersonální agentury si na českém trhu dokázaly najít své nezastupitelné místo a své zkušenosti s nimi má podstatná část uchazečů o práci i firem hledajících zaměstnance. Zkušenosti zájemců o práci jsou spíše negativní. Většinou však není důvodem špatná práce agentury. Problém je v tom, že uchazeči často nechápou podstatu práce personální agentury jakožto komerční firmy a neví, jaké služby jim tyto společnosti můžou nabídnout. Na druhé straně, konzultanti personálních agentur nebývají dostatečně informováni ze strany klienta o tom, jaké jsou jeho požadavky na hledaného uchazeče, což často vede ke ztrátě času na obou stranách. Z pohledu klienta jsou problémem zejména vysoké ceny za služby personálních agentur. Klienta by většinou mnohem levněji vyšlo zaměstnat personálního pracovníka, který by pro něj vykonával tu stejnou činnost jako konzultant agentury, ovšem s mnohem menšími náklady. V praxi to však často není možné z důvodu pevně stanoveného počtu personalistů ve firmě. Pokud však pomineme finanční hledisko, agentury zde své nezastupitelné místo určitě mají - udělají za klienta práci, kterou on udělat nemůže z důvodů časových nebo pro nedostatek zkušeností. Mohou mu tedy výrazně ušetřit čas a poskytnou profesionální poradenství a pomoc. Velmi důležitým prvkem je vždy volba personální agentury, protože...cs_CZ
uk.abstract.enPersonnel agencies have a specific position in the Czech labor market and most of the job seekers and companies already experienced the cooperation with them. The experience of the job applicants is rather negative. However, usually the cause is not just bad work of the agency. The issue is that the job seekers often do not comprehend the commercial principle of the agency's work and are not aware of the service portfolio of personnel agencies. On the other hand, personnel consultants often face the problem of insufficient specification of the client's requirements what results into the time loss on both sides. From the client's point of view the price for the service is the biggest problem. To hire another personnel employee to take over the job of the external consultant would be much cheaper solution. However, generally it is impossible because of fixed headcount of the permanent staff. In spite of the financial aspect agencies definitely have their unique position. They are here to supply the personnel work that client is not able to do because of time reasons or missing experience. Consequently they save the client's time and provide professional advisory and support. Very important is the choice of the personnel agency as the prices are more or less comparable but the service quality and consultant's...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra andragogiky a personálního řízenícs_CZ
dc.identifier.lisID990009973370106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV