Zobrazit minimální záznam

Field Work with Children and Adolescent in Proximasociale's Programs Libuschka and Bouda
dc.contributor.advisorVorlová, Marie
dc.creatorŽák, Matúš
dc.date.accessioned2019-09-20T07:51:48Z
dc.date.available2019-09-20T07:51:48Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/14351
dc.description.abstractV této práci se mi do jisté míry podařilo popsat fenomén terénní sociální práce a nastínit v hrubých rysech souvislosti. Doufám, že z praktické části dýchne na čtenáře alespoň kousek atmosféry streetworku tedy: maringotky, sídliště, autobusy mládež, děti, střídání ročních dob a proměny a rozvoje vztahů, profesní vývoj pracovníka, pracovní tým, atmosféra organizace. Práce obsahuje především určitý průřez streetworkem. Objevuje se zde několik témat, která si žádají hlubšího rozpracování. Konkrétně mám na mysli komunikaci v organizaci, téma hodnocení a plánování služeb a komunikace o přímé práci a její úroveň ve vztahu k zvýšení kvality služby, téma rozdílnosti mezi sociální pedagogikou a sociální prací v kontextu nízkoprahově organizovaných služeb pro děti a mládež a jejich identity, či vztah sociální pedagogiky a streetworku. Další věcí je, že jsem se nevěnoval např. tématům supervize, komunitní práce, ni popisu cílové skupiny, problematice skupinové práce a zážitkové pedagogiky, nebo, když se podíváme trochu do budocnosti tématu výzkumu a analýzy lokalit jak o něm mluvil W. Specht či M. Karrow na konferenci NZDM 2007. Některé z těchto bodů představují výzvu k dalšímu studiu. V neposlední řadě je důležitý přínos této bakalářské práce zejména studia, psaní, promýšlení věcí formulování témat atd. pro rozvoj...cs_CZ
dc.description.abstractThe theme of this thesis is about working with the Youth, directly in the field. I, in this work, look at the subject from the first line worker's point of view especially. This paper can be divided into two parts; the first part is more practical while the second one gives a theoretical overview of the problem I am trying to research on. I hope to have shared my diverse experience, with working with children and young people. This whole process is presented throughout examples such as communication between management, team members and other third part organizations in order to efficiently support young people. Beside this, I also stress out the very important preparation phase and the subsequent cooperation with the clients. In the theoretical part I briefly describe the nature, background, methodology, but also the relation between social work and social pedagogy. Among other things, this paper has helped me to look at my everyday work from a different angle. It also brings up several interesting problems one could have a look at. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleStreetwork s dětmi a mládeží v programech Libuschka a Bouda Proximasociale, o.s.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-02-05
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId18578
dc.title.translatedField Work with Children and Adolescent in Proximasociale's Programs Libuschka and Boudaen_US
dc.contributor.refereeRacek, Jindřich
dc.identifier.aleph001223152
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csV této práci se mi do jisté míry podařilo popsat fenomén terénní sociální práce a nastínit v hrubých rysech souvislosti. Doufám, že z praktické části dýchne na čtenáře alespoň kousek atmosféry streetworku tedy: maringotky, sídliště, autobusy mládež, děti, střídání ročních dob a proměny a rozvoje vztahů, profesní vývoj pracovníka, pracovní tým, atmosféra organizace. Práce obsahuje především určitý průřez streetworkem. Objevuje se zde několik témat, která si žádají hlubšího rozpracování. Konkrétně mám na mysli komunikaci v organizaci, téma hodnocení a plánování služeb a komunikace o přímé práci a její úroveň ve vztahu k zvýšení kvality služby, téma rozdílnosti mezi sociální pedagogikou a sociální prací v kontextu nízkoprahově organizovaných služeb pro děti a mládež a jejich identity, či vztah sociální pedagogiky a streetworku. Další věcí je, že jsem se nevěnoval např. tématům supervize, komunitní práce, ni popisu cílové skupiny, problematice skupinové práce a zážitkové pedagogiky, nebo, když se podíváme trochu do budocnosti tématu výzkumu a analýzy lokalit jak o něm mluvil W. Specht či M. Karrow na konferenci NZDM 2007. Některé z těchto bodů představují výzvu k dalšímu studiu. V neposlední řadě je důležitý přínos této bakalářské práce zejména studia, psaní, promýšlení věcí formulování témat atd. pro rozvoj...cs_CZ
uk.abstract.enThe theme of this thesis is about working with the Youth, directly in the field. I, in this work, look at the subject from the first line worker's point of view especially. This paper can be divided into two parts; the first part is more practical while the second one gives a theoretical overview of the problem I am trying to research on. I hope to have shared my diverse experience, with working with children and young people. This whole process is presented throughout examples such as communication between management, team members and other third part organizations in order to efficiently support young people. Beside this, I also stress out the very important preparation phase and the subsequent cooperation with the clients. In the theoretical part I briefly describe the nature, background, methodology, but also the relation between social work and social pedagogy. Among other things, this paper has helped me to look at my everyday work from a different angle. It also brings up several interesting problems one could have a look at. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
thesis.grade.codeC
dc.identifier.lisID990012231520106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV