Zobrazit minimální záznam

Which Factors Play a Role in a Parents Decision at a Child Placing to the School with Waldorf Pedagogy
dc.contributor.advisorOrtová, Marie
dc.creatorJanská, Irena
dc.date.accessioned2019-09-20T08:41:19Z
dc.date.available2019-09-20T08:41:19Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/14352
dc.description.abstractPráce se zabývá praktickou aplikací waldorfské pedagogiky v základním školství v České republice. Cílem je najít faktory, které hrají roli v rozhodování rodičů při umístění dítěte ve škole s touto alternativní pedagogikou. A na základě výzkumu a jeho výsledků navrhnout novou podobu prezentace školy za účelem zvýšení počtu žáků. Práce popisuje Základní školu Dědina v Praze 6, v rámci níž jsou integrovány třídy s waldorfskou pedagogikou. Součástí práce jsou teoretické principy waldorfské pedagogiky, její praktická aplikace v této konkrétní škole a důvody zájmu o danou alternativu. Důvodem pro výběr problematiky je pomoci škole etablovat se na poli současné nabídky základního vzdělávání. Výzkum je zaměřen na zjišťování faktorů, které působí v rozhodování rodičů o umístění dítěte do waldorfské školy. Dále zjišťuje důvody zájmu rodičů o waldorfskou pedagogiku. Nástrojem výzkumu je dotazník a rozhovor. Autorka práce vychází ze stávajícího stavu prezentace školy a školních akcí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis dissertation deals with an practical application of Waldorf pedagogy at the Primary School system in teh Czech Republic. The goal is to find the factors which play an role in a parents decision at an child placing to the school with this kind of alternative pedagogy. And on the basis of the research and its result to suggest a new look of a school presentation with a view to increase the number of pupils. In this work I am describing Primary School Dědina located in Prague 6. At this school the Waldorf classes are integrated. Part of this work are theoretic principles of Waldorf pedagogy , its practical application in this particular school and reasons of interest in the given option. I chose this theme to help the school establishes on an area of a present offer of the Primary Education. The research is focusing on a determining factors which cause a parents decision to place their child in the Waldorf School. The next step is to find out a parents interest in Waldosrf pedagogy. The research tool is the quectionnaire and the interview. The author of this work is based on the existing condition of a school presentation and school activities. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakultacs_CZ
dc.titleJaké faktory působí v rozhodování rodičů při umístění dítěte do waldorfské školycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-02-05
dc.description.departmentJabokcs_CZ
dc.description.departmentJaboken_US
dc.description.facultyEvangelická teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyProtestant Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId53183
dc.title.translatedWhich Factors Play a Role in a Parents Decision at a Child Placing to the School with Waldorf Pedagogyen_US
dc.contributor.refereeNejedlá, Dana
dc.identifier.aleph001166036
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePastorační a sociální prácecs_CZ
thesis.degree.disciplinePastoral and Social Worken_US
thesis.degree.programSocial Worken_US
thesis.degree.programSociální prácecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csEvangelická teologická fakulta::Jabokcs_CZ
uk.taxonomy.organization-enProtestant Theological Faculty::Jaboken_US
uk.faculty-name.csEvangelická teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enProtestant Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csETFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPastorační a sociální prácecs_CZ
uk.degree-discipline.enPastoral and Social Worken_US
uk.degree-program.csSociální prácecs_CZ
uk.degree-program.enSocial Worken_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce se zabývá praktickou aplikací waldorfské pedagogiky v základním školství v České republice. Cílem je najít faktory, které hrají roli v rozhodování rodičů při umístění dítěte ve škole s touto alternativní pedagogikou. A na základě výzkumu a jeho výsledků navrhnout novou podobu prezentace školy za účelem zvýšení počtu žáků. Práce popisuje Základní školu Dědina v Praze 6, v rámci níž jsou integrovány třídy s waldorfskou pedagogikou. Součástí práce jsou teoretické principy waldorfské pedagogiky, její praktická aplikace v této konkrétní škole a důvody zájmu o danou alternativu. Důvodem pro výběr problematiky je pomoci škole etablovat se na poli současné nabídky základního vzdělávání. Výzkum je zaměřen na zjišťování faktorů, které působí v rozhodování rodičů o umístění dítěte do waldorfské školy. Dále zjišťuje důvody zájmu rodičů o waldorfskou pedagogiku. Nástrojem výzkumu je dotazník a rozhovor. Autorka práce vychází ze stávajícího stavu prezentace školy a školních akcí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis dissertation deals with an practical application of Waldorf pedagogy at the Primary School system in teh Czech Republic. The goal is to find the factors which play an role in a parents decision at an child placing to the school with this kind of alternative pedagogy. And on the basis of the research and its result to suggest a new look of a school presentation with a view to increase the number of pupils. In this work I am describing Primary School Dědina located in Prague 6. At this school the Waldorf classes are integrated. Part of this work are theoretic principles of Waldorf pedagogy , its practical application in this particular school and reasons of interest in the given option. I chose this theme to help the school establishes on an area of a present offer of the Primary Education. The research is focusing on a determining factors which cause a parents decision to place their child in the Waldorf School. The next step is to find out a parents interest in Waldosrf pedagogy. The research tool is the quectionnaire and the interview. The author of this work is based on the existing condition of a school presentation and school activities. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabokcs_CZ
thesis.grade.codeB
dc.identifier.lisID990011660360106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV