dc.contributor.advisor | Ortová, Marie | |
dc.creator | Janská, Irena | |
dc.date.accessioned | 2019-09-20T08:41:19Z | |
dc.date.available | 2019-09-20T08:41:19Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/14352 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá praktickou aplikací waldorfské pedagogiky v základním školství v České republice. Cílem je najít faktory, které hrají roli v rozhodování rodičů při umístění dítěte ve škole s touto alternativní pedagogikou. A na základě výzkumu a jeho výsledků navrhnout novou podobu prezentace školy za účelem zvýšení počtu žáků. Práce popisuje Základní školu Dědina v Praze 6, v rámci níž jsou integrovány třídy s waldorfskou pedagogikou. Součástí práce jsou teoretické principy waldorfské pedagogiky, její praktická aplikace v této konkrétní škole a důvody zájmu o danou alternativu. Důvodem pro výběr problematiky je pomoci škole etablovat se na poli současné nabídky základního vzdělávání. Výzkum je zaměřen na zjišťování faktorů, které působí v rozhodování rodičů o umístění dítěte do waldorfské školy. Dále zjišťuje důvody zájmu rodičů o waldorfskou pedagogiku. Nástrojem výzkumu je dotazník a rozhovor. Autorka práce vychází ze stávajícího stavu prezentace školy a školních akcí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | This dissertation deals with an practical application of Waldorf pedagogy at the Primary School system in teh Czech Republic. The goal is to find the factors which play an role in a parents decision at an child placing to the school with this kind of alternative pedagogy. And on the basis of the research and its result to suggest a new look of a school presentation with a view to increase the number of pupils. In this work I am describing Primary School Dědina located in Prague 6. At this school the Waldorf classes are integrated. Part of this work are theoretic principles of Waldorf pedagogy , its practical application in this particular school and reasons of interest in the given option. I chose this theme to help the school establishes on an area of a present offer of the Primary Education. The research is focusing on a determining factors which cause a parents decision to place their child in the Waldorf School. The next step is to find out a parents interest in Waldosrf pedagogy. The research tool is the quectionnaire and the interview. The author of this work is based on the existing condition of a school presentation and school activities. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.title | Jaké faktory působí v rozhodování rodičů při umístění dítěte do waldorfské školy | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2008 | |
dcterms.dateAccepted | 2008-02-05 | |
dc.description.department | Jabok | cs_CZ |
dc.description.department | Jabok | en_US |
dc.description.faculty | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Protestant Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 53183 | |
dc.title.translated | Which Factors Play a Role in a Parents Decision at a Child Placing to the School with Waldorf Pedagogy | en_US |
dc.contributor.referee | Nejedlá, Dana | |
dc.identifier.aleph | 001166036 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pastorační a sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Pastoral and Social Work | en_US |
thesis.degree.program | Social Work | en_US |
thesis.degree.program | Sociální práce | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Evangelická teologická fakulta::Jabok | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Protestant Theological Faculty::Jabok | en_US |
uk.faculty-name.cs | Evangelická teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Protestant Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | ETF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Pastorační a sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Pastoral and Social Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá praktickou aplikací waldorfské pedagogiky v základním školství v České republice. Cílem je najít faktory, které hrají roli v rozhodování rodičů při umístění dítěte ve škole s touto alternativní pedagogikou. A na základě výzkumu a jeho výsledků navrhnout novou podobu prezentace školy za účelem zvýšení počtu žáků. Práce popisuje Základní školu Dědina v Praze 6, v rámci níž jsou integrovány třídy s waldorfskou pedagogikou. Součástí práce jsou teoretické principy waldorfské pedagogiky, její praktická aplikace v této konkrétní škole a důvody zájmu o danou alternativu. Důvodem pro výběr problematiky je pomoci škole etablovat se na poli současné nabídky základního vzdělávání. Výzkum je zaměřen na zjišťování faktorů, které působí v rozhodování rodičů o umístění dítěte do waldorfské školy. Dále zjišťuje důvody zájmu rodičů o waldorfskou pedagogiku. Nástrojem výzkumu je dotazník a rozhovor. Autorka práce vychází ze stávajícího stavu prezentace školy a školních akcí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This dissertation deals with an practical application of Waldorf pedagogy at the Primary School system in teh Czech Republic. The goal is to find the factors which play an role in a parents decision at an child placing to the school with this kind of alternative pedagogy. And on the basis of the research and its result to suggest a new look of a school presentation with a view to increase the number of pupils. In this work I am describing Primary School Dědina located in Prague 6. At this school the Waldorf classes are integrated. Part of this work are theoretic principles of Waldorf pedagogy , its practical application in this particular school and reasons of interest in the given option. I chose this theme to help the school establishes on an area of a present offer of the Primary Education. The research is focusing on a determining factors which cause a parents decision to place their child in the Waldorf School. The next step is to find out a parents interest in Waldosrf pedagogy. The research tool is the quectionnaire and the interview. The author of this work is based on the existing condition of a school presentation and school activities. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Evangelická teologická fakulta, Jabok | cs_CZ |
thesis.grade.code | B | |
dc.identifier.lisID | 990011660360106986 | |