Zobrazit minimální záznam

Importance of Kinetic Activities in Development of Pre-School Children
dc.contributor.advisorHátlová, Běla
dc.creatorHorlivá, Jana
dc.date.accessioned2017-04-10T09:52:32Z
dc.date.available2017-04-10T09:52:32Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/14689
dc.description.abstractNázev: Význam pohybových aktivit v rozvoji osobnosti dítěte předškolního věku Název práce v angličtině: Importance of kinetic activities in development ofpre-school children Cíl práce: Cílem mé diplomové práce bylo zjistit význam pohybové aktivity v životě předškolního dítěte. Prostudovat relevantní materiály ke srovnání programu pro předškolní děti v České republice a amerického programu ABC pro děti předškolního věku aplikovaného ve Velké Británii a vytvořit návrh, jak by se dané programy mohly vzájemně obohatit. Dále pomocí prestudie zjistit úroveň pohybových a sociálně-emočních dovedností dětí, které se účastní programu ABC a poukázat na to, jaký vliv má pohyb v rozvoji osobnosti dítěte. Metodika práce: K získání potřebných informací jsem použila analýzu a syntézu informací získaných studováním dostupného materiálu a následně jsem porovnala teoretická východiska obou programů. Dále jsem využila dvou dovednostních testů, metodu zúčastněného pozorování a následného hodnocení. Zjišťování úrovně dovedností u dětí bylo prováděno v šesti termínech a výsledky jsem zanesla do tabulek. Výsledky: Porovnání teoretických východisek obou programů a vytvoření návrhu na vzájemné obohacení. Pomocí dovednostních testů jsem ověřila sociálně-emoční a pohybové dovednost a výsledky jsou zpracovány a zaneseny do...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleVýznam pohybových aktivit v rozvoji osobnosti dítěte předškolního věkucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-07
dc.description.departmentPedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId58297
dc.title.translatedImportance of Kinetic Activities in Development of Pre-School Childrenen_US
dc.contributor.refereeČichoň, Rostislav
dc.identifier.aleph000975570
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologieen_US
thesis.degree.disciplineučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologiecs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro střední školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enučitelství VVP pro SŠ tělesná výchova - psychologieen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro střední školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Secondary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Význam pohybových aktivit v rozvoji osobnosti dítěte předškolního věku Název práce v angličtině: Importance of kinetic activities in development ofpre-school children Cíl práce: Cílem mé diplomové práce bylo zjistit význam pohybové aktivity v životě předškolního dítěte. Prostudovat relevantní materiály ke srovnání programu pro předškolní děti v České republice a amerického programu ABC pro děti předškolního věku aplikovaného ve Velké Británii a vytvořit návrh, jak by se dané programy mohly vzájemně obohatit. Dále pomocí prestudie zjistit úroveň pohybových a sociálně-emočních dovedností dětí, které se účastní programu ABC a poukázat na to, jaký vliv má pohyb v rozvoji osobnosti dítěte. Metodika práce: K získání potřebných informací jsem použila analýzu a syntézu informací získaných studováním dostupného materiálu a následně jsem porovnala teoretická východiska obou programů. Dále jsem využila dvou dovednostních testů, metodu zúčastněného pozorování a následného hodnocení. Zjišťování úrovně dovedností u dětí bylo prováděno v šesti termínech a výsledky jsem zanesla do tabulek. Výsledky: Porovnání teoretických východisek obou programů a vytvoření návrhu na vzájemné obohacení. Pomocí dovednostních testů jsem ověřila sociálně-emoční a pohybové dovednost a výsledky jsou zpracovány a zaneseny do...cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Pedagogika, psychologie a didaktikacs_CZ
dc.identifier.lisID990009755700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV