Zobrazit minimální záznam

Nutritional supplements as authorized doping
dc.contributor.advisorNekola, Jaroslav
dc.creatorNožičková, Gabriela
dc.date.accessioned2022-04-05T11:35:23Z
dc.date.available2022-04-05T11:35:23Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/147884
dc.description.abstractNázev: Výživové doplňky jako povolený doping Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, z jakých konkrétních důvodů jsou uživatelé (sportovci) doplňkových prostředků ochotni investovat své finance do nákupu suplementů, a také co je rozhodujícím faktorem při volbě konkrétního druhu, a zda-li mají dostatečnou znalost problematiky v oblasti výživových doplňků. Metody: Ke zjištění znalostí osob sportujících na profesionální nebo jen amatérské úrovni v oblasti výživových doplňků, bylo využito metody dotazníkového sociologického šetření. Tato metoda byla využita za účelem zjištění povědomí sportovců o této tematice, o jejich možném ovlivnění reklamou či cenou produktů, a také z důvodu zajištění naprosté anonymity respondentů. Výsledky: Práce popisuje tématiku výživových doplňků mezi sportovci napříč všemi možnými sporty. Výzkumem bylo zjištěno, že dotázaní respondenti, má velmi dobrý přehled o výživových doplňcích, zároveň ale až tolik nedbá na správnou vyváženost své stravy. Klíčová slova: sport, management, marketing, výživové doplňky, doping, zakázané látkycs_CZ
dc.description.abstractTitle: Nutritional supplements as permitted doping Objectives: The main goal of this thesis is to find out for what specific reasons users of additional resources are willing to invest their money in the purchase of supplements, and also what is the decisive factor in choosing a particular type of product. Methods: To find out the knowledge of people sports at a professional or amateur level in the field of nutritional supplements, the method of questionnaire sociological survey was used. This method was used in order to determine the awareness of athletes about this topic, their possible influence by advertising or product prices, and also to ensure the complete anonymity of respondents. Results: This thesis describes the topic of nutritional supplements among athletes across all possible sports. We have found that the sports population has a very good overview of nutritional supplements, but at the same time it does not give as much of the right balance of their food. Keywords: sport, management, marketing, nutritional supplements, doping, prohibited substancesen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectsporten_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectnutritional supplementsen_US
dc.subjectdopingen_US
dc.subjectprohibited substancesen_US
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectmanagementcs_CZ
dc.subjectmarketingcs_CZ
dc.subjectvýživové doplňkycs_CZ
dc.subjectdopingcs_CZ
dc.subjectzakázané látkycs_CZ
dc.titleVýživové doplňky jako povolený dopingcs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2021
dcterms.dateAccepted2021-09-07
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId236606
dc.title.translatedNutritional supplements as authorized dopingen_US
dc.contributor.refereeVoráček, Josef
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Výživové doplňky jako povolený doping Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit, z jakých konkrétních důvodů jsou uživatelé (sportovci) doplňkových prostředků ochotni investovat své finance do nákupu suplementů, a také co je rozhodujícím faktorem při volbě konkrétního druhu, a zda-li mají dostatečnou znalost problematiky v oblasti výživových doplňků. Metody: Ke zjištění znalostí osob sportujících na profesionální nebo jen amatérské úrovni v oblasti výživových doplňků, bylo využito metody dotazníkového sociologického šetření. Tato metoda byla využita za účelem zjištění povědomí sportovců o této tematice, o jejich možném ovlivnění reklamou či cenou produktů, a také z důvodu zajištění naprosté anonymity respondentů. Výsledky: Práce popisuje tématiku výživových doplňků mezi sportovci napříč všemi možnými sporty. Výzkumem bylo zjištěno, že dotázaní respondenti, má velmi dobrý přehled o výživových doplňcích, zároveň ale až tolik nedbá na správnou vyváženost své stravy. Klíčová slova: sport, management, marketing, výživové doplňky, doping, zakázané látkycs_CZ
uk.abstract.enTitle: Nutritional supplements as permitted doping Objectives: The main goal of this thesis is to find out for what specific reasons users of additional resources are willing to invest their money in the purchase of supplements, and also what is the decisive factor in choosing a particular type of product. Methods: To find out the knowledge of people sports at a professional or amateur level in the field of nutritional supplements, the method of questionnaire sociological survey was used. This method was used in order to determine the awareness of athletes about this topic, their possible influence by advertising or product prices, and also to ensure the complete anonymity of respondents. Results: This thesis describes the topic of nutritional supplements among athletes across all possible sports. We have found that the sports population has a very good overview of nutritional supplements, but at the same time it does not give as much of the right balance of their food. Keywords: sport, management, marketing, nutritional supplements, doping, prohibited substancesen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV