Zobrazit minimální záznam

Conception of school self-evaluation in process of inovation of the Czech compulsory education
dc.contributor.advisorDvořáková, Markéta
dc.creatorČáp, Petr
dc.date.accessioned2017-04-10T11:17:39Z
dc.date.available2017-04-10T11:17:39Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15028
dc.description.abstractIn my thesis I'm dealing with theoretical approaches of Czech conception of school self-evaluation of quality. I have defined the crucial problem that school headmasters who are in the role of managers responsible for changing of schools, they do not understand the complexity of processes of school self-evaluation. I have described single separate global and local reasons which have led to principle of Quality Assurance in whole Czech educational system. I my thesis I am dealing with conditions of effective evaluation cycle, especially I have described changes of school culture from close culture to open culture of learning organization. Important point of my thesis is describing of processes of school democratization. In second part of thesis I have analyzed single phases of self-evaluation cycle from the democratic point of view.en_US
dc.description.abstractV práci jsem se zabýval teoretickými východisky české koncepce autoevaluace kvality školy. Definoval jsem hlavní problém, který tkví v tom, že ředitelé, kteří jsou v rolích manažerů zodpovědní za řízení změn na školách a jsou hlavními tvůrci evaluačního cyklu, nevnímají proces autoevaluace jako komplexní jev demokratizace školy, který má široké vazby na celospolečenský vývoj a který ovlivňuje školu na mnoha rovinách. Popsal jsem jednotlivé globální i ryze místní příčiny, které vedly k principu zajišťování kvality ve vzdělávání. V diplomové práci jsem se zabýval podmínkami efektivního evaluačního cyklu, kterými jsou změna kultury školy na otevřenou kulturu učící se organizace. V druhé části práce jsem rozebral jednotlivé etapy evaluačního cyklu z pohledu demokratizace českých škol.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titlePojetí autoevaluace školy v procesu inovace povinného vzdělávání v České republicecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-27
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId59480
dc.title.translatedConception of school self-evaluation in process of inovation of the Czech compulsory educationen_US
dc.contributor.refereeKoťa, Jaroslav
dc.identifier.aleph001010245
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV práci jsem se zabýval teoretickými východisky české koncepce autoevaluace kvality školy. Definoval jsem hlavní problém, který tkví v tom, že ředitelé, kteří jsou v rolích manažerů zodpovědní za řízení změn na školách a jsou hlavními tvůrci evaluačního cyklu, nevnímají proces autoevaluace jako komplexní jev demokratizace školy, který má široké vazby na celospolečenský vývoj a který ovlivňuje školu na mnoha rovinách. Popsal jsem jednotlivé globální i ryze místní příčiny, které vedly k principu zajišťování kvality ve vzdělávání. V diplomové práci jsem se zabýval podmínkami efektivního evaluačního cyklu, kterými jsou změna kultury školy na otevřenou kulturu učící se organizace. V druhé části práce jsem rozebral jednotlivé etapy evaluačního cyklu z pohledu demokratizace českých škol.cs_CZ
uk.abstract.enIn my thesis I'm dealing with theoretical approaches of Czech conception of school self-evaluation of quality. I have defined the crucial problem that school headmasters who are in the role of managers responsible for changing of schools, they do not understand the complexity of processes of school self-evaluation. I have described single separate global and local reasons which have led to principle of Quality Assurance in whole Czech educational system. I my thesis I am dealing with conditions of effective evaluation cycle, especially I have described changes of school culture from close culture to open culture of learning organization. Important point of my thesis is describing of processes of school democratization. In second part of thesis I have analyzed single phases of self-evaluation cycle from the democratic point of view.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990010102450106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV